Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@05:47:52 GMT

مشخص نیست سرمربی پرسپولیس شوم یا خیر؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۲۶۸۰

مدیران تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای انتخاب جانشین برانکو ایوانکوویچ راهی ترکیه شده بودند، پس از مذاکره با گزینه‌های مدنظر تا ساعتی دیگر به تهران می‌رسند تا با توجه به تمام جوانت سرمربی جدید شان را انتخاب کنند. البته  قرار است از فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸ تمرینات زیر نظر کریم باقری آغاز شود تا سرمربی خارجی سرخپوشان انتخاب و هدایت تیم را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- یکی از گزینه‌های اصلی سرخپوشان، تاکیس لمونیس یونانی است. او سابقه مربیگری در تیم‌های المپیاکوس، لوادیاکوس، الرائد عربستان، پانینیوس و ... را دارد و در آسیا نیز کار کرده است. او همراه با المپیاکوس ۵ جام قهرمانی بدست آورده و اکنون با مدیران پرسپولیس در حال مذاکره است تا جایگزین برانکو شود.

مربی ۵۹ ساله پس از خروج از هتل در استانبول در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشتم و اکنون ۲ طرف باید شرایط را بررسی کنند تا تصمیم نهایی گرفته شود. شغل من مربیگری است و باید درباره تیمی که با آن مذکره کنم،   بدانم و به طور طبیعی اطلاعات زیادی درباره ایران و پرسپولیس دارم.

او در مورد اینکه به دلیل مسائل مالی با پرسپولیسی‌ها به توافق نرسید، افزود: نه این موضوع درست نیست که بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدیم، زیرا درباره این موضوع صحبت نکردیم. جلسه امروز برای آشنایی ما و مدیران پرسپولیس بود و باید در آینده دید که با پرسپولیس قرارداد می‌بندم یا خیر؟

لمونیس  در پایان گفت:من هم مانند مدیران پرسپولیس در حال ترک استانبول هستم و قرار است با پرسپولیسی ها با ایمیل در ارتباط باشم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سرمربی پرسپولیس لمونیس سرمربی یونانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر نهایی سخت‌ترین کار بود

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد لیست نهایی تیم ملی اعزامی به جام ملت‌های آسیا نکاتی را بیان داشت.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی با اشاره به اینکه تیم، اردوها و مسابقات تدارکاتی‌ پرفشار اما مناسبی را پشت سرگذاشت، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از همه بازیکنانی که در چند اردو کنار ما بودند تشکر کنم، بازیکنان دوری از خانواده در تعطیلات نوروز را با عشق به پیراهن تیم ملی پذیرفتند و لازم است از همه آنها، خانواده‌های محترمشان، اعضای کادر فنی و فدراسیون فوتبال تشکر کنم که پا به پای ما در اردوها حاضر بودند.

سرمربی تیم ملی گفت: دشوارترین کار برای من و اعضای کادر فنی انتخاب ۱۴ بازیکن نهایی بود. دلم نمی‌خواهد کلمه «خط خوردن» را به کار ببرم چون معتقدم بازیکنانی که از اولین اردو دعوت شدند بهترین‌های حال حاضر فوتسال ایران هستند. کسی خط نخورده، بلکه تعدادی از بازیکنانی فقط در این تورنمنت همراه ما نیستند و دلایل فنی از جمله سبک بازی حریفان برای انتخاب ۱۴ نفر نهایی وجود داشت.

وی با بیان اینکه لژیونرها در شرایط نامناسبی به تیم اضافه شدند، افزود: مصدومیت بخشی از زندگی حرفه‌ای ورزشکاران است و ما به این شرایط عادت داریم، کسانی که‌ وحید شمسایی را می‌شناسند می‌دانند من اهل بهانه‌جویی نیستم، به بازیکنانی که انتخاب کرده‌ام اعتماد کامل دارم و با تمام توان به مسابقات می‌رویم. 

شمسایی گفت: ترکیب اعزامی به مسابقات، مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و البته میدان دیده در کنار بزرگترهایی است که مطمئن هستم به مسابقات رونق می‌بخشند و AFC هم از حضور آنها خوشحال است.

سرمربی تیم ملی گفت: برای انتخاب هر بازیکن ساعت‌ها با اعضای کادر فنی جلسه گذاشتیم و معتقدیم با این بازیکنان به لطف خدا، دعای مردم و حسن نیت پیشکسوتان فوتبال با جام قهرمانی به ایران برمی‌گردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • خمس از تراکتور جدا شد
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • «تاریخ» حلّال مسائل روز جامعه/ خواندن برای مدرک گرفتن آفت است
  • تاریخ حلال مسائل روز جامعه/ خواندن برای مدرک گرفتن آفت است
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • گزینه جذاب برای یحیی گل‌محمدی؛ تیم جدید او مشخص شد؟
  • شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر نهایی سخت‌ترین کار بود
  • خمس در تراکتور ماندنی شد