Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی به بررسی گزینه‌های کاخ سفید برای تهدید ایران و فشار بر این کشور پرداخت و نوشت: طبق گفته‌های افسران اطلاعاتی و نظامی آمریکا، دولت ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برنامه‌های مخفیانه دیگری برای مقابله با آنچه به ادعای کاخ سفید تهاجم و اقدامات بی ثبات کننده ایران نامیده می‌شود، در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- بنابر این مطلب، این مقام‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند در جلسات خصوصی سران دولت آمریکا با استراتژیست‌ها، گزینه‌های جدیدی برای مقابله با ایران در منطقه معرفی می‌شود. هدف اصلی این جلسات اجرای چندین عملیات، مشابه حمله سایبری که مقامات آمریکایی مدعی هستند علیه پایگاه‌های اینترنتی سایت‌های موشکی ایران اجرا کرده اند، است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: مقامات اطلاعاتی و نظامی در جلسات خود با سیاستگذاران کاخ سفید و دونالد ترامپ مدعی شده اند در صورتی که آمریکا به اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه واکنش نشان ندهد، چنین اقداماتی ادامه خواهد یافت. اعضای ارشد امنیت ملی آمریکا با پیش کشیدن توطئه‌هایی همچون انفجار نفتکش‌ها در دریای عمان و نسبت دادن آن به تهران، مدعی هستند که پاسخ به ایران برای جلوگیری از اقدامات بعدی این کشور در منطقه ضروریست.

نیویورک تایمز در انتهای این گزارش آورده است مقامات اطلاعاتی آمریکا هنوز توضیحی درباره نوع عملیات خرابکارانه مخفی علیه ایران به کاخ سفید ارائه نداده اند، اما گفته می‌شود آن‌ها طیف وسیعی از فعالیت‌ها شامل حمله‌های سایبری و غیرفعال کردن قایق‌های ایرانی‌ها را در دستور کار دارند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کاخ سفید ایران سایت های موشکی ایران ایران جاسوسی جمهوری اسلامی ایران کاخ سفید نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد

حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی در توییتر نوشت: سازمان سیا در سندی دستورالعملی را برای خرابکاری در کشورهای دشمن به نفوذی‌های خود داده که یک بند آن این است که تا می‌توانید اعصاب مردم را بهم بریزید...

توییتر محمدحسین راجی

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران