Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه خراسان: یک نوجوان آمریکایی با پشتکار و انگیزه با پیاده روی از خانه تا مدرسه و از مدرسه تا خانه بیش از ۴۶ کیلوگرم وزن خود را کم کرد.

به گزارش سی ان ان دوسال پیش «مایکل واتسون» بسیارچاق بود. پسری نوجوان با قد یک مترو ۹۳ سانتی متر و ۱۵۲ کیلوگرم وزن که به طرز وحشتناکی وزن او بالا می‌رفت. واتسون که این روز‌ها ۱۸ ساله است می‌گوید: «اعتماد به نفسم در آن زمان صفر بود»، اما تصمیم می‌گیرد که وزنش را کاهش دهد و طعنه و سرزنش دوستان نه تنها بی انگیزه اش نمی‌کند بلکه حالا او به عنوان نمونه موفق زبانزد همکلاسی‌ها و معلمانش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خودش را ملزم به یک پیاده روی روزانه کرد.

داستان به قرار زیر است:

او که هر روز مسیر خانه تا مدرسه و مدرسه به خانه را پیاده روی می‌کند. این کار حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشید و جدا از این تعهد نیز تصمیم گرفت تغییراتی در رژیم غذایی خود به وجود آورد.
در باران و برف هم او به پیاده روی اش ادامه می‌داد.
گاهی در مدرسه همکلاسی هایش او را مسخره می‌کردند و از او می‌پرسیدند: «چانه ات چرا این شکلی شده است؟»
واتسون می‌گوید: «آن لحظه‌ها واقعا برایم درد آور بود و همین لحظه‌های درد آور باعث می‌شد که به پیاده روی ام ادامه دهم.»
حتی طوری شده بود که اگرمی خواست یک روز را به خودش مرخصی بدهد و با اتوبوس رفت و آمد کند، نمی‌توانست، چون نمی‌دانست که اتوبوس چه ساعت‌هایی می‌آید.

دست رد به کمک غیرکارشناسی!
در روز‌های بارانی مردم با خودروی خود کنار او توقف می‌کردند و می‌خواستند او را تا یک مسیری برسانند، اما او موافقت نمی‌کرد.
شاگرد فست فودی با اراده!
جدا از برنامه پیاده روی، واتسون تصمیم گرفت دررژیم غذایی خود نیز تغییراتی را ایجاد کند. اودلیل رژیم بد غذایی خود را داشتن شغل پاره وقت بعد از مدرسه در یک فست فود می‌دانست.

پسری که در آن زمان اعتماد به نفس کافی نداشت حالا با کاهش وزن خیلی راحت هرکسی را بخواهد بیرون دعوت می‌کند و اعتماد به نفس کافی دارد.
مدرسه از این داستان استفاده کرد
«ترنس جونز» که به عنوان کارشناس و مشاور در مدرسه فعالیت می‌کند به سی ان ان گفت داستان واتسون برای او جذاب بود. او گفت داستان واتسون درباره تغییرات شجاعانه یک انسان است که به نظر ما برای نوجوانان و جوانان دبیرستانی خیلی کمیاب است. تصمیم واتسون رسیدن به یک سبک زندگی سالم و ادامه این راه است. هم اینک واتسون تصمیم دارد به آرزوی دیرینه اش که بازیگری است دست یابد. واتسون می‌گوید در دو سال گذشته یک روز‌هایی اصلا کامل نبوده ام هر روز با خودم تکرار می‌کردم که امروز یک روز جدید است و در طول زمان نتیجه این شعار را در زندگی خودم دیدم. او عقیده دارد هر کسی که بخواهد می‌تواند این کاررا انجام دهد.

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: نوجوان آمریکایی کاهش وزن فرمول کاهش وزن عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵ مورد مهم برای بهبود خواب در شب (فیلم) بلایی که کم خوابی برای بدن به وجود می آورد (فیلم) فرمول معجون خانگی در درمان بی خوابی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • کشف معمای هولدن کالفیلد: هویت‌جویی، انزواطلبی و صداقت‌گرایی
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • دانشگاه USC: کشف یک دردسر جدید برای مصرف فست‌ فود و منوی کافی شاپ در دوران نوجوانی
  • دانشگاه یو اس سی: کشف یک دردسر جدید در رابطه با مصرف فست‌ فود و منوی کافی شاپ در دوران نوجوانی