Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@06:06:44 GMT

پرداخت مطالبات چایکاران شمالی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۲۹۸۸

پرداخت مطالبات چایکاران شمالی

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور گفت: کل مطالبات چایکاران گیلان و مازندران بابت فروش برگ سبز چای ۱۹۶ میلیارد تومان است که تا کنون ۱۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معادل ۶۰ درصد آن پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه، امسال روند پرداخت بهای برگ سبز به چایکاران راضی کننده است، افزود: بهای برگ سبز چای هر ۵ روز یکبار، به حساب چایکاران واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان چای کشور گفت: بر اساس تصمیم شورای اقتصاد مبنی بر افزایش قیمت برگ سبز چای، هر کیلوگرم برگ سبز درجه یک با ۳۲۵ تومان افزایش ۳ هزار و ۶۰۰ تومان و درجه دو با ۳۵۰ تومان افزایش ۲ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است.

حبیب جهانساز در پایان تصریح کرد: چایکاران گیلان و مازندران از ۹ اردیبهشت تاکنون ۵۸ هزار و ۸۰۰ تن برگ سبز از باغ هایشان چیدند که ۴۱ هزار تن آن درجه یک و بقیه درجه دو بود.

برگ سبز چای در سه مرحله بهاره، تابستانه و پائیزه برداشت می‌شود.

 

انتهای پیام / ق 

مطالبات چایکاران گیلان و مازندران پرداخت شد 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی گیلان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، گفت: در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان مبلغ ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ جهت کمک به این قشر زحمتکش فعال در حوزه صنایع دستی و همچنین حمایت از تولید و اشتعال‌زایی و ثبات اقتصادی و حفظ زنجیره ارزش پرداخت شد.

مصطفی خانعلی‌نژاد افزود: این اقدام با هماهنگی و کمک‌های استانداری گیلان، اداره کار و رفاه اجتماعی، دارایی و همچنین همکاری بانک‌های عامل در استان و صندوق کارافرینی امید، در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

او بیان کرد:  حدود ۳۸۴ طرح بصورت کلی که ۳۰۰ طرح آن بصورت مشاغل خانگی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و ۸۴ طرح به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در غالب تبصره ۱۸ در کمیته‌های استانی به بانک‌های عامل معرفی شدند. 

دیگر خبرها

  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • روز‌های پایانی فروردین گیلان با هوای لطیف بهاری
  • ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی گیلان پرداخت شد