Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@15:50:38 GMT

ایلیااستیل

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۳۰۲۶

گروه تولیدی صنعتی ایلیا استیل جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

ردیف شغلی عنوان شغلی تعداد/جنسیت مدرک تحصیلی شرایط احراز محل خدمت 1 بازرس کنترل کیفیت 2نفر/ آقا حداقل فوق دیپلم دارای حداقل 2 سال سابقه کار مرتبطآشنایی با ابزارهای اندازه گیری دقیقآشنا به نقشه خوانیعدم منع کار در روزهای تعطیل و اضافه کاربا حداکثر 30 سال سن شهرک صنعتی پرند 2 پرسکار 2نفر / آقا حداقل دیپلم دارای حداقل 2 سال سابقه کار مرتبطعدم منع کار در روزهای تعطیل و اضافه کاربا حداکثر 30 سال سن شهرک صنعتی پرند از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آدرس ایمیل: job@iliasteel.ir

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم