Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@09:02:35 GMT

حکم سنگین برای عامل تعرض به دانش آموزان اصفهانی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۳۰۴۰

حکم سنگین برای عامل تعرض به دانش آموزان اصفهانی

نایب رئیس انجمن اولیا و مربیان یک مدرسه پسرانه در اصفهان به جرم تعرض، تشویق به انحرافات جنسی و تسهیل دستیابی به محتوای مستهجن به ۱۰۰ ضربه شلاق و تحمل ۴ بار حبس به‌مدت ۲۰ سال محکوم شد.

به گزارش مشرق، این مرد شیطان صفت اواسط آذر سال ۹۷ با شکایت خانواده دانش‌آموزان دستگیر شد. وی که پیش‌تر رئیس انجمن اولیا و مربیان مدرسه و سال گذشته نایب‌رئیس انجمن بوده است ،۴ کودک ۸ و ۹ ساله را در دستشویی مدرسه مورد تعرض قرار داده و با یک مداد نوک‌تیز یا چاقو و سلاح سرد آنها را تهدید می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: حکم مجازات همسایه خائن صادر شد ۱۵ سال حبس برای رباینده دختر دانشجو تعرض به دختران جوان به بهانه تست بازیگری

بازداشت متهم / سارا باقری، وکیل پرونده و از وکلای داوطلب انجمن حمایت از حقوق کودکان به «خبرآنلاین» گفت: «با شکایت خانواده‌ها به مدیر مدرسه وی منکر ماجرا شد اما وقتی حراست آموزش و پرورش و پلیس امنیت به مدرسه وارد شدند بلافاصله متهم بازداشت شد و به زندان رفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهم قبل از اینکه بخواهد بچه‌ها را مورد کودک‌آزاری قرار دهد، عکس بعضی از مادران دانش‌آموزان را از تلگرام فوتوشاپ می‌کرده و آنها را به لحاظ روانی نیز آزار می‌داده است. نکته مهم‌تر اینکه فرزند خود این متهم هم در این مدرسه درس می‌خوانده است. این فرد دائماً در مدرسه حضور داشته و آزادانه با بچه‌ها در ارتباط بوده است. تقصیری که متوجه آموزش‌ و پرورش و کادر مدرسه بوده و دائماً از مسئولیت آن شانه خالی می‌کنند.

طرح دعوی برای آدم‌ربایی / باقری در ادامه گفت: در کیفرخواستی که علیه متهم صادر شد آمده بود که وی برای اطفال ایجاد مزاحمت کرده، کودک‌آزاری و تشویق و تحریک به انحرافات جنسی و تسهیل دستیابی به محتوای مستهجن از طریق نشان دادن تصاویر مبتذل و مستهجن به اطفال و توهین به آنها از دیگر اتهامات وی بود که قرار جلب برای متهم صادر شد. بعد از آن خانواده‌ها نسبت به آدم‌ربایی هم طرح دعوی کردند که مورد تأیید دادگاه قرار گرفت و پرونده وارد دادگاه کیفری یک اصفهان شد. متهم از آذرماه در زندان است؛ چرا که جرم او شامل اعمال منافی عفت بوده است.


۱۰۰ ضربه شلاق و ۲۰ سال زندان / طی گواهی‌هایی که پزشکی قانونی برای دانش‌آموزان آزار دیده صادر کرده بود، اختلال روانی حاصل از تعرض و تجاوز ذکر شده بود. به‌همین دلیل در حکمی که صادر شد متهم به‌خاطر ارتکاب عمل شنیع تفخیذ به عنف به صد ضربه شلاق حدی محکوم شده است. علاوه بر این وی بابت آدم‌ربایی و اتهاماتی که در کیفرخواست آمده به تحمل ۴ بار حبس ۲۰ ساله و تعزیری محکوم شد که البته یک بار آن قابل اجراست.وکیل پرونده گفت: این بچه‌ها در حال حاضر تحت نظر خدمات روان‌شناسی هستند که خانواده‌ها با هزینه شخصی خودشان فراهم کرده‌اند. در این پرونده آموزش و پرورش هیچ مسئولیتی را نپذیرفته است. فقط بعد از رسانه‌ای‌ شدن این ماجرا، با یک تصمیم شتاب‌زده، مدیر مدرسه را اخراج کرده است و بقیه کادر مدرسه هم تغییر کرد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال اخبار حوادث تعرض دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین

تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه در پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به علت ممانعت از برپایی مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، شکایت دانش‌آموزان آمریکایی چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

دانش‌آموزان شاکی‌ تصریح کرده‌اند: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌، از سوی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان مراسم‌های خود را برپا کنند.

در شکایت دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» عنوان شده است: آزادی بیان سرکوب شده است زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان