Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، «محسن مهرعلیزاده»، فعال اصلاح‌طلب و استاندار سابق اصفهان در دولت رئیس‌جمهور روحانی در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا اظهار کرده است: «مردم توقع داشتند که بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتشان با وعده‌هایی که دولت فعلی و دولت قبل به آنها داده بود، حل شود اما در حال حاضر آنها را حل‌نشده می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او همچنین تصریح می‌کند: من فکر می‌کنم هر چه به انتخابات نزدیک میشویم شرایطی که پیش می‌آید خیلی موثر خواهد بود و با تداوم فشارها گرچه مردم به مشکل بیشتری برخواهند خورد اما بر این امر واقفند که اگر غفلت کنند، این فشارها بیشتر می‌شود و بیشتر اذیت خواهند شد، بنابراین در تعیین مجلس و دولت آتی مشارکت داشته و قدم برخواهند داشت.

*سؤال اینجاست که آیا مهرعلیزاده قبل از استفاده از پست و مواهب دولت آقای روحانی هم حاضر به بیان این حرفها بوده است یا خیر؟!

اما در بخش مهمتر ماجرا، چیزی که مردم و رأی دهندگان به آقای روحانی انتظار دارند بشنوند، عذرخواهی از بابت وضع موجود و پذیرش مسئولیت است نه توضیح واضحات!

آقای مهرعلیزاده و دوستان اصلاح‌طلب او در دولت و در ستاد جریان چپ، اگر قصد دارند با صحبت‌هایی مثل اینکه «انتظارات مردم رفع نشد»، «مردم مشکل دارند»، «توقعات مردم بر زمین مانده» و… بازی کی بود کی بود من نبودم به راه بیاندازند و نقش مستقیم خود در وضع موجود را انکار کنند، سخت در اشتباه‌اند.

ضمن اینکه نقش این افراد در پدید آمدن گرانی‌ها و مشکلات موجود حتماً به اندازه شخص آقای روحانی است. همانطور که نقش تمام این افراد نیز همسنگ با نقش «تَکرار می‌کنم» لیدر اصلاح‌طلبان است.

پذیرش مسئولیت از جانب رجال سیاسی یکی از بدیهیات امر سیاست در تمام دموکراسی‌های جهان است.

مقوله‌ای که البته در جبهه اصلاحات شاهد آن نیستیم و مسببان گرانی و مشکلات امروز کشور، نه تنها حاضر به عذرخواهی نیستند بلکه از هم‌اکنون چشم‌به‌راه انتخابات آینده و البته چشم به راه «فتنه اقتصادی» نیز هستند...

آگاهان سیاسی کشور معتقدند این رفتارهای رجال جریان چپ و عدم پذیرش مسئولیت وضع موجود از سوی آنها به این امید صورت می‌گیرد که حافظه عمومی مردم کوتاه مدت باشد و قشرهای جامعه فراموش کنند که چه کسانی و با چه وعده‌هایی، مشکلات امروز کشور را پدید آورده‌اند.

و مبرهن است که اگر این امیدواری صحیح باشد و اصلاح‌طلبان باز هم بتوانند در مناصب اجرایی کشور در دولت، مجلس و شوراهای شهر قرار بگیرند، سرعت پیشرفت مردم و کشور، مجدداً به حدّ مطلوب نخواهد رسید.

منبع: مشرق کپی متن خبر برچسب ها: مهرعلیزاده استاندار اصفهان حسن روحانی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: مهرعلیزاده استاندار اصفهان حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در نشست شورای عالی استان که در راستای تحقق شعار سال و با حضور روسای دانشگاه‌ها در دانشگاه مازندران برگزار شد، با تاکید بر اقتصاد دریا که با ایجاد کریدور شمال به جنوب مهمترین مزیت استان مازندران هست گفت: با توجه به اهمیت بسیار زیاد این موضوع، هرچقدر در این رابطه سرمایه گذاری شود بازهم کم است.

حسینی پور به اقتصاد دریا پایه که سیاست‌های کلی آن در ۹ بند ابلاغ شد اشاره کرد و افزود: هم اکنون سیاست دولت توسعه روابط تجاری و اقتصادی با حوزه کشور‌های cis و همسایه می‌باشد.

او تصریح کرد: ما از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)  که از فرصت‌های بسیار خوبی برای این استان به جهت بهره برداری از ظرفیت‌های نخبگان می‌باشد باید بیشتر استفاده نماییم.

در ادامه استاندار مازندران با اشاره به اینکه در حوزه علوم دریایی و حمل و نقل استان مازندران با همه ظرفیت‌هایی که وجود دارد، اما فاقد یک کشتی هستیم گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در رونق تجارت دریایی با کشور‌های همسایه برای ساخت ۶ کشتی تجاری در مازندران ۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: سیاست راهبردی دولت گسترش تجارت با کشور‌های همسایه است که کشتی‌های تجاری یکی از ابزار‌های مهم تحقق این برنامه است.

حسینی پور اظهار کرد: مازندران در بخش کشتی‌های تجاری دچار محرومیت بود که با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی ۶ کشتی تجاری به ناوگان حمل و نقل تجارت دریایی این استان اضافه خواهد شد.

استاندار مازندران افزود: با توجه به بازار بزرگ کشور‌های حاشیه خزر و ظرفیت‌های ممتاز تجاری مازندران این استان به ۲۰۰ کشتی تجاری نیازمند است.

وی با عنوان این مطلب که در سال گذشته با توجه به کاهش نرخ تورم در این استان، مازندران در تحقق شعار سال پیش رو بود، ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده این خطه از شمال در سال جاری هم در اجرای شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد پیشرو خواهد بود.

حسینی پور خاطرنشان کرد: با حمایت دانشگاه‌های مازندران و با محوریت دانشگاه معین استان کارگروه اجرایی شدن شعار سال در این استان تا خرداد ماه اعلام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: هر چند برای تحقق شعار سال تمرکز‌ها بر روی کشاورزی صنعتی است، اما پایه همه بخش‌های اقتصادی در مازندران اقتصاد دریا محور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  •  ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران 
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیا شد
  • انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیاء شد