Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@00:32:33 GMT

دستگیری فروشندگان سلاح در تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۳۳۱۲

دستگیری فروشندگان سلاح در تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، از مدتی قبل درپی دریافت گزارش‌هایی از خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی و حقیقی مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در تحقیقات خود ضمن اطمینان از گزارش‌های دریافتی متوجه شدند که سه نفر اقدام به تهیه اسلحه از غرب کشور کرده و قصد دارند تا آن را در تهران به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کسب این اطلاعات مأموران برای دستگیری این افراد هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی را انجام داده و در عملیاتی پلیسی این سه نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

همچنین در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۱۲ قبضه اسلحه از نوع «رولور»، «شاه کش» و «کلت» به همراه تیرهای جنگی کشف و ضبط شد.

این متهمان که بررسی سوابقشان نشان داد که همگی سابقه دار بودند پس از مشاهده شواهد و ادله اعتراف کردند که اسلحه‌ها را از استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان خریداری کرده و قصد داشتند تا از طریق فضای مجازی و حقیقی آن را به مبالغی بین ۲.۵ تا چهار میلیون تومان به فروش برسانند.

متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شاه کش اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رعایت نکات امنیتی هنگام استفاده از کارت‌های بانکی در ایام نوروز

رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی با بیان اینکه اغلب اوقات کارت پس انداز افراد همان کارت بانکی است که خرید روزانه با آن انجام می‌دهند و مجزا نیست، گفت: خواهشی که از هموطنان عزیز دارم این است که در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار توجه بیشتری به کارت بانکی خود داشته باشند.

وی افزود: افراد توجه کنند که کارت بانکی را خودشان بکشند و رمز را خودشان وارد کنند، اگر به هر دلیلی شک کردند که کارت آن ها ممکن است در معرض کپی کردن قرار بگیرد باید در اولین دستگاه خود پرداز رمز خود را تغییر دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار مهم پلیس فتا درباره استفاده از کارت بانکی
  • لزوم رعایت نکات امنیتی هنگام استفاده از کارت‌های بانکی در ایام نوروز
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک