Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13 میلیون از 24 میلیون آب تولیدی در روستاهای استان به دلیل شکستی و فرسودگی شبکه و همچنین مشترکان غیر مجاز هدر می‌رود.

پاسره عنوان کرد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار برای آب روستایی اختصاص یافته که با این اعتبارات 379 کیلومتر خط انتقال، 724 کیلومتر شبکه توزیع و احداث 128 مخزن ذخیره آب اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات تخصیص یافته در زمینه ساماندهی شبکه‌ها و مدیریت مصرف هزینه شد، ادامه داد: در آغاز سال 93 میزان آب تولیدی در روستاها 30 میلیون متر مکعب بود که بخش زیادی از این میزان هدر می‌رفت که برای مدیریت این مهم کاهش تولید و کمتر کردن فاصله تولید و مصرف را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: روزانه ایستگاه‌های پمپاژ یک هزار و 500 ساعت کار می‌کردند که با برنامه ریزی انجام شده به یک هزار و 180 ساعت رسیده است.

پاسره با اشاره به نصب کنتور هوشمند بر روی منابع آب روستاهای استان خاطرنشان کرد: اعتبارت آبفای روستایی را به سمت توسعه و بازسازی روستاهای دارای شبکه آب طبق شاخص‌های مشخص هدایت کردیم.

وی از شناسایی 14 هزار انشعاب غیر مجاز آب شرب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر 12 هزار اشتراک جدید واگذار کردیم بدون اینکه روستایی غیر برخوردار از نعمت آب شرب بهره‌مند شود که این نشانگر این بوده که بسیاری از این مشترکان در گذشته به صورت غیر مجاز آب استفاده می‌کردند.

پاسره خاطرنشان کرد: در سال‌های خشکسالی در راستای سازگاری با این وضعیت برنامه‌های لازم تدوین و اجرایی شد به گونه‌ای که کمترین مشکل و نگرانی مردم را در روستاهای استان داشتیم.

انتهای پیام/د

انشعاب غیر مجاز آب شرب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اب وفاضلاب اب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

بی نیاز افزود: این دانشجویان می‌توانند از امروز ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت گلستان ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان در مقاطع کارشناسی و ارشد، در بیش از ۳۰ کد رشته مشغول تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ابطال رای یک کاندیدای خبرگان و 13 صندوق در کهگیلویه و بویراحمد
  • تایید صحت انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد
  • وعده‌ مجدد برای تحقق وعده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد!
  • انفجار کپسول گاز در گچساران با دو مصدوم
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ارسال محموله کمکی از کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان
  • فعالیت 195 اقامتگاه بوم‌گردی دارای مجوز در روستاهای گلستان
  • اجرای ۲۵ پروژه عمران روستایی در بخش مرکزی بوشهر
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
  • روستاهای استان گلستان مقصد گردشگران نوروزی