Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@04:00:47 GMT

VIP ورزشگاه‌ها محلی برای اقوام و بستگان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۳۳۹۲

VIP ورزشگاه‌ها محلی برای اقوام و بستگان

به گزارش جهان نيوز، جایگاه ویژه یا همان VIP در ورزشگاه‌های ایران، جایگاهی برای آنهایی است که انگار حتماً باید نسبتی با عوامل برگزاری مسابقات یا باشگاه‌ها داشته باشند تا به آن ورود پیدا کنند.

بلیت‌فروشی مسابقات فوتبال در همه جای دنیا در اختیار باشگاه‌هاست که جایگاه ویژه ورزشگاه‌ها در اختیار برخی میهمانان آنها قرار می‌گیرد و سایر بلیت‌ها فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً هم فروش بلیت جایگاه ویژه می‌تواند درآمد خوبی برای باشگاه داشته باشد، اما این مسئله نیز در ایران مغفول مانده است.

در جایگاه ویژه به خصوص در ورزشگاه آزادی، شاهد این هستیم که جایگاه ویژه تبدیل به محلی برای رفت و آمد آشنایان و اقوام آنهایی شده که مسئولیتی در امر برگزاری مسابقات دارند. علاوه بر میهمانان ویژه باشگاهی که میزبان است یا برخی عوامل تیم‌ها، معمولاً افرادی در جایگاه ویژه حاضر می‌شوند که نسبتی با عوامل انجام بازی‌ها دارند. دیده شده است که پیش از شروع مسابقات افراد مختلف چند نفر را به جایگاه ویژه می‌آورند و مستقر می‌کنند. هرچقدر این افراد قدرت بیشتری داشته باشند، جایگاه میهمانان آنها نیز بهتر است و حتی امکان دارد آنها وارد جایگاه CIP نیز بشوند.

گاهی این افراد فقط به جایگاه VIP و CIP هم بسنده نکرده و میهمانان ویژه خود را به جایگاه خبرنگاران می‌آورند، مسئله‌ای که بارها از سوی خبرنگاران نوشته شده و مورد نقد قرار گرفته است، اما انگار هیچ‌کس قدرت برخورد با این اتفاق را ندارد، آن هم در جایگاهی که حراست وزارت ورزش و جوانان کارت تک تک خبرنگاران را برای ورود به جایگاه کنترل می‌کند، اما افرادی بدون کارت و مشخصات وارد این جایگاه می‌شوند و به تماشای بازی می‌نشینند.

البته باشگاه‌ها می‌توانند تعداد مشخصی از بلیت‌های جایگاه ویژه را به میهمانان خود اختصاص دهند و بخشی از جایگاه نیز در اختیار عوامل تیم‌های میزبان و میهمان قرار بگیرد. با این حال این سؤال مطرح می‌شود که آیا باشگاه‌ها درآمدی از فروش بلیت‌های VIP دارند؟ آیا این بخش از درآمدزایی باشگاه‌ها جایی در برنامه‌های اقتصادی آنها دارد؟

فروش بلیت جایگاه VIP نیز در راستای قوانینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌ها وضع کرده، باید به صورت الکترونیکی انجام شود تا علاوه بر مشخص بودن نفراتی که در این جایگاه قرار می‌گیرند، درآمدی هم برای باشگاه‌ها داشته باشد. مسلماً به این شکل جایگاه ویژه از محلی برای حضور اقوام، بستگان و سایر دوستان و آشنایان عوامل برگزاری مسابقات و باشگاه‌ها، به جایگاهی ویژه برای هواداران تیم‌ها تبدیل می‌شود.
  منبع: تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: ورزشگاه آزادی تماشا فوتبال

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی تماشا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات اسکی اسنوبرد مارپیچ کوچک و اردوی مشترک اسکی اسنوبرد ایران با روسیه در پیست اسکی توچال برگزار شد.   در پایان بخش مسابقه این رقابت‌ها در بخش آقایان؛ دمیتری کارلاگاچف، کنستانتین ساینکوف و ایلیا خورتین از روسیه اول تا سوم شدند.   در بخش بانوان هم قهرمان جهان سوفیانادرشینا، اولگا نایدیاکینا از روسیه اول و دوم و شیما یارخواه از ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.   این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و جایگاه‌های کسب شده در آن موجب ارتقا رده بندی جهانی اسکی بازان می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان