Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:28:37 GMT

کشته شدن ۱۲ عضو پ.ک.ک در مناطق مختلف ترکیه

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۳۴۲۱

کشته شدن ۱۲ عضو پ.ک.ک در مناطق مختلف ترکیه

عملیات کماندوهای ترکیه در منطقه کوهستانی علیه شاخه نظامی پ.ک.ک ادامه دارد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی ان.تی.وی٬ بنا بر آمارهای اعلام شده از سوی وزارت کشور ترکیه در 3 روز اخیر در چند استان جنوب و جنوب غربی ترکیه٬ بین کماندوهای این کشور و اعضای شاخه نظامی پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک درگیری روی داده و در این درگیری‌ها 12 تن از اعضای پ.ک.ک کشته شده‌اند.

کشته شدن 48 عضو پ.ک.ک در عملیات چنگالمجروح شدن 4 نظامی ترکیه در درگیری با پ.ک.ککشته شدن کارگر ترکیه بر اثر حملات پ.ک.ک

وزارت کشور ترکیه اعلام کرده که در درگیری منطقه بتلیس 5 عضو پ.ک.ک کشته شده‌اند که دو تن از آنان از فرماندهان رده‌ بالای تحت تعقیب بودند و در استان‌های تونجلی (درسیم)٬ حکاری و دیاربکر نیز جمعاً 7 عضو دیگر پ.ک.ک کشته شده‌اند.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است

رئیس‌جمهور ترکیه با انتقاد از سیاست دوگانه غرب در قبال حملات متاقابل ایران و رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو را تنها مسئول درگیری‌های منطقه دانست.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز (سه‌شنبه) گفت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تنها مسئول تشدید تنش‌های اخیر در غرب آسیا است.

اردوغان در یک نشست خبری در آنکارا با بیان اینکه «اسرائیل سعی دارد در منطقه درگیری ایجاد کند» گفت حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق تازه‌ترین نمونه از اقدامات این رژیم در این راستا بود که صبر ایران را لبریز کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه گفت تا وقتی ظلم و نسل‌کشی در غزه ادامه داشته باشد، ممکن است درگیری‌های منطقه‌ای تازه‌ای به وقوع بپیوندد. او در همین راستا از همه طرفین خواست با عقل سلیم عمل کنند.

اردوغان همچنین به محکومیت حمله ایران توسط غرب و چشم‌پوشی این بلوک قدرت بر حمله پیش‌دستانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اشاره کرد و این استاندارد دوگانه غرب را شدیداً محکوم کرد.

ایران بامداد یکشنبه با ده‌ها پهپاد، موشک کروز و موشک بالستیک به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی حمله کرد. این حمله در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد که در آن هفت مستشار نظامی ایران به شهادت رسیده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • دیوید کامرون خطاب به اسرائیل: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول درگیری‌های منطقه است
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود