Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان، اظهار داشت: هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا برنامه هایی که در این راستا برگزار می شود خروجی داشته و نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از برگزار کنندگان و دست اندرکاران کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، افزود: برگزاری این کنگره اتفاق فرهنگی بسیار بزرگی بود که در کردستان افتاد و باید توجه داشته باشیم که برنامه های این کنگره همچنان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دار باشد.

استاندار کردستان ادامه داد: نباید این تصور را داشته باشیم که با پایان این کنگره کار در این حوزه تمام شده است بلکه باید در طول سال به صورت مستمر در این حوزه کار کنیم.

مرادنیا با تاکید بر اینکه کار در حوزه شهید و شهادت رسالت همگانی است و همه در این راستا باید به وظایف خود عمل کنند، یادآور شد: هر دستگاهی در حوزه شهید و شهادت باید به زیرمجموعه خود توجه کرده و کارهای مربوط به شهدا و خانواده‌های آنها را دنبال کند.

وی بیان کرد: در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه آموزش و پرورش و نوجوانان خیلی کار اثرگذار انجام نشده و نیاز به کارهای اساسی در این زمینه داریم و باید در این بخش از تمامی ظرفیت های در اختیار استفاده شود.

کد خبر 4651205

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان فرهنگ ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تولید ۱۰ فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار عبدالرضا آزادی امروز در ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کنگره‌های شهدا باید با جریان‌سازی و فراگیرانه بتواند ذهن عموم مردم را درگیر کند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هر کنگره شهدا حداقل یک فیلم سینمایی تولید کرده است و لازم است هر کنگره شهدا 50 تا 100 مستند پرمحتوا تولید کند، عنوان کرد: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری که برگزار می‌شود، در دستور کار است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تدوین شناسنامه ایثار و شهادت یک کار هویت‌ساز در مقابل القای بی‌هویتی دشمن در جامعه است، مطرح کرد: در دومین کنگره شهدای این استان لازم است کار هنری و جریان‌ساز انجام شود.

آزادی با تأکید بر شهید‌محور بودن کنگره‌های شهدا، ادامه داد: نهضت سرگذشت‌پژوهی برای شناخت شهدا لازم است که باید برای آن کمبودهای موجود برطرف شود. باید با زبان هنر، یاد شهدا را در میان جامعه زنده نگه داشت.

وی با تأکید بر اینکه انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی باید با زبان هنر انجام شود، گفت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، جریان‌سازی فکری و امیدآفرینی است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی