Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان شامگاه دیروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان گفت: هشترود به دلیل قرارگیری در تقاطع و شاهرگ ارتباطی استان همواره شاهد حجم گسترده ترافیک در جاده‌ها است.

وی سپس گفت: متاسفانه در طول سال‌های گذشته اقدامات مناسبی در نگهداری و مراقبت از جاده‌ها صورت نگرفته و این مسئله باعث شده جاده‌های شهرستان از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و خصوصاً در طول زمستان و فصل بارش مشکلات گسترده‌ای را برای اهالی و مسافران بوجود آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا با اشاره به کیفیت نامناسب جاده مراغه -هشترود اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده هم‌اکنون عملیات اجرای روکش این جاده به طول ۴۵ کیلومتر در حال انجام است و ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی روکش آزادراه تبریز-زنجان در محور شهرستان هشترود هم طی روزهای آینده آغاز شود.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب محورهای روستایی (درین‌سو، کارگاه سهراب، آتش بیگ و …) در بخش نظرکهریزی که در برخی نقاط با از بین رفتگی کامل جاده مواجه هستیم گفت: علی‌رغم وجود مشکلات مالی و محدودیت‌های بودجه‌ای در کشور در تلاش هستیم تا منابع لازم برای بازسازی این محورها را جذب کرده و به زودی شاهد اجرای عملیات در آن‌ها باشیم.

‌گفتنی است در این مراسم ابوالحسنی به عنوان رئیس جدید اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود معرفی شد.

کد خبر 4651226

منبع: مهر

کلیدواژه: هشترود روستا راهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان

تین نیوز

 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مصطفی ملکی صادقی اظهار کرد: با هدف توسعه راههای روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محورهای روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های  روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

ملکی صادقی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راههای روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت بهرمند شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی