Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -تعداد مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری در آذر ماه سال ۹۷ به عدد۲۴۵۵۹ نفر رسید که درمقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۵.۳ درصد و ۳۶.۷ درصد افزایش داشته است.

مطابق آمار مرکز راهبردی وزارت کار تعداد مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری در آذر ماه سال 97 به عدد24559 نفر رسید که درمقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصد و 36.7 درصد افزایش  داشته است.

 تعداد بیمه شدگان اجباری تأمین اجتماعی تا پایان پاییز سال 97 برابر9619528نفر بوده است که در مقایسه با دوره قبل و دوره مشابه قبل به ترتیب 4.3 درصد و 0.1 درصد کاهش داشته است.

میزان کل سرمایه گذاری براساس پروانه های بهره برداری صنعتی در پاییز 97 برابر 87387 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره قبل و دوره مشابه سال قبل به ترتی 15.6 درصد و 29.0 درصد افزایش داشته است.

منبع:تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید