Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیری خامکانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تصریح کرد: دوره جدید تحریم‌ها صنعت نفت را به طور ویژه قرار داده و در حقیقت آمریکا وارد یک جنگ نفتی با ایران شده که بیژن زنگنه وزیر نفت، فرماندهی جنگ نفت را بر عهده دارد و فضا سازی های اخیر داخلی نیز در حقیقت فشار به فرمانده جنگ نفت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان شد: وزیر نفت در چندین جبهه تلاش می‌کند و از یک سو در اوپک بحث‌های قیمت جهانی نفت و سهمیه تولید را دنبال می‌کند و از سوی دیگر چالش‌های تولید و صادرات نفت و نگه داشتن مشتری‌های قدیمی و جایگزین کردن مشتریان جدید را مدیریت می‌کند.

امیری خامکانی که به همراه اعضای فراکسیون انرژی و نیروی مجلس جهت بازدید از پالایشگاه بندرعباس و نفت ستاره خلیج فارس به بندرعباس سفر کرده است ادامه داد: تشکیل شورای هماهنگی سران سه قوه از سوی مقام معظم رهبری که یکی از اولویت‌های اصلی آن کمک به وزارت نفت در شرایط تحریم است نشان دهنده اهمیت این حوزه بوده و دلیلی ندارد وزارت نفت در داخل با این شدت تحت فشار قرار گیرد.

رهگیری بنزین از پالایشگاه تا باک خودرو

نماینده حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان (استان کرمان) در دوره‌های ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با ایرنا درباره دور جدید الزامی شدن استفاده از کارت سوخت اظهار داشت: در این مرحله وزارت نفت موفق به ایجاد ساز و کاری شده که می‌تواند هر محموله بنزین را از مرحله خروج از پالایشگاه تا تحویل به باک خودرو رهگیری کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر مجلس موضوعی تحت عنوان افزایش قیمت بنزین یا سهمیه بندی آن را در دستور کار ندارد اما نظارت و کنترل رشد بی رویه و غیر متعارف مصرف سوخت مورد نظر کمیسیون انرژی است و در این زمینه به وزارت نفت کمک می‌کند.

۲۰۹۴ /‏۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم

سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با نمایندگان افغانستانی‌های مقیم اروپا گفته است با حاکمیت طالبان حقوق زنان تأمین شده و حکومت سرپرست به هیچ‌‌ کس اجازه نمی‌دهد که حقوق زنان را پایمال کند. 

شیخ محمد خالد حنفی افزوده است، وزارت امر به‌ معروف افزون بر واپس‌گیری حق میراث پنج هزار زن و واگذاری آن به آن‌ها در سه سال گذشته، از ازدواج بد زنان به‌گونه کامل جلوگیری کرده است.

از سویی هم، نمایندگان افغانستانی‌های مقیم اروپا در این دیدار گفته‌اند که با برگشت به کشور، نگرانی‌ آنان در مورد حقوق زنان افغانستان از بین رفته و افزوده‌اند، شایعات نشرشده در مورد حقوق زنان افغان بی‌اساس است. 

از سویی هم وزارت ارشاد، حج و اوقاف طالبان از دیدار نمایندگان افغانستانی‌های مقیم اروپا با سرپرست این وزارت خبر می‌دهد. 

به نقل از خبرنامه این وزارت هیأتی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی افغان‌های مقیم خارج از کشور، در دیدار با شیخ نور محمد ثاقب، سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف گفت، افغان‌هایی‌که در خارج از کشور به‌سر می‌برند آماده‌اند، ظرفیت‌ها و امکانات اقتصادی، علمی و اجتماعی خود را با حکومت سرپرست شریک کنند. 

این هیأت افزود، با حاکمیت طالبان فرصت‌های زیادی در بخش‌های تجارت و سرمایه‌گذاری در ‎افغانستان فراهم شده و ‎افغان‌ها از مصونیت جانی و مالی برخوردار شده‌اند. 

از سویی هم شیخ نور محمد ثاقب گفت، افغانستان خانه مشترک ما است و افغان‌هایی که در خارج به‌سر می‌برند به افغانستان برگردند و در آبادی کشور سهیم شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری
  • حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند /با سلبریتی‌ها و هنجارشکن های متعمد برخورد تند می شود
  • ذوالنور: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند