Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان با رای کمیته اخلاق در پرونده فساد معروف به شرکت ام پی سیلوا، به ۵ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی محکوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از دیگر متهمان این پرونده است که او هم با حکم کمیته اخلاق به ۵ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کفاشیان و ترابیان در این پرونده علاوه بر محرومیت از فوتبال به پرداخت جریمه نقدی هم محکوم شده‌اند.     با توجه به اینکه حقوق فدراسیون فوتبال در این پرونده تضییع شده است طبق این رأی حقوقی، فدراسیون مکلف شده است تا در مراجع قضائی دادگستری هم از کفاشیان و ترابیان اعلام شکایت کیفری و حقوقی جهت مطالبه وجه دهد.   منبع: ایرنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان

به گزارش "ورزش سه"، پرونده شکایت بازیکنان و مربیان سابق توسط باشگاه‌ها روز به روز اعلام و بیشتر می‌شود که در جدیدترین احکام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، ذوب‌آهن اصفهان محکوم شد.

در جدیدترین رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال عنوان شده «در پی شکایت آرمان قاسمی از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 15 میلیارد و 970 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 609 میلیون و 255 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 9 میلیارد و 580 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.»

آرمان قاسمی که طی لیگ‌های 21 و 22 در ذوب‌آهن عضویت داشت و فصل گذشته 13 بازی برای سبزپوشان اصفهان انجام داد، اکنون باشگاه سابق خود را محکوم کرده است.

این مدافع 34 ساله در حالی باشگاه ذوب‌آهن را با شکایت میلیاردی محکوم کرده که در فصل جاری عضو هیچ‌یک از باشگاه‌های لیگ برتری نیست.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!