Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای موافقتنامه چابهار و گسترش همکاری ترانزیتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی افغانستان در بندر چابهار و همچنین استفاده هر چه بیشتر تجار افغان از ظرفیت های بندر، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و بخش خصوصی این کشور به امضا رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا- بهروز آقایی در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و عضو هیات عامل و معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد افزود: این تفاهم نامه به منظور حسن همجواری دو کشور و توسعه ترانزیتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی افغانستان در زمینه حمل و نقل، جذب سرمایه گذار، فعالیت های لجستیکی و ترانزیتی و ایجاد ترافیک بار امضا شد.

وی ادامه داد: اداره کل بنادر و ‌دریانوردی جهت همکاری با تجار افغانستان برای بهره مندی از ظرفیت های ایجاد شده در بندر شهید بهشتی آمادگی کامل دارد .

آقایی اظهار کرد: این اداره کل به منظور انجام فعالیت های مربوطه نسبت واگذاری دفتر فعالیت به بخش خصوصی افغانستان در بندر چابهار اقدام کرده است، در ضمن بخش خصوصی افغانستان متعهد شد نسبت به ایجاد ترافیک بار، جذب و انتقال کالای ترانزیتی از مسیر بندر چابهار به بازارهای هدف اقدام کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم

محمدجواد ساوری گفت: پیگیری‌ها و مکاتبات برای اخذ مجوز‌های لازم از مراجعه ملی، ادامه دارد.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز در این جلسه بر تسریع در پیشرفت این طرح، تاکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی