Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نقدينه-مدير عامل بانک ايران زمين با تشريح رويکرد اين بانک در اجراي بانکداري باز اظهار داشت: در بانکداري باز امکان رقابت بين بانکهاي کوچک با بانکهاي بزرگ فراهم مي‌شود، زيرا در بانکداري به سبک فردا آنچه مهم است تجربه مشتري از خدماتي است که مي‌گيرد نه تعداد شعب.
به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالمجيد پورسعيد مديرعامل اين بانک با بيان اينکه بانکداري باز راه‌ را براي محصولات و خدمات نوآورانه در صنعت بانکداري باز مي‌کند، گفت: بانکها‌ بايد خود را براي فضاي رقابتي جديد که از مدتها قبل آغاز شده آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضاي جديد کسب و کارها با زير ساختهاي آماده شده توسط بانکها خدمات نويني را به مشتريان ارائه مي‌کنند، که امکان آن پيش از اين فراهم نبود.
مديرعامل بانک ايران زمين، با اشاره به اين نکته که در بانکداري باز اطلاعات بين بانکها و موسسات مالي به اشتراک گذاشته مي‌شود، افزود: در شيوه‌ جديد از بانکداري تمرکز بر ارائه هرچه بهتر خدمت بر مبناي درخواست مشتري است.
فضاي ارائه خدمات تغيير مي‌کند. در فضاي جديد تکيه بر روي ايجاد شبکه‌هاي تبادل اطلاعات است نه متمرکز کردن آن. در اين فضا خلاقيت است که موجب انتخاب يک بانک به عنوان ارائه دهنده، خدمات خواهد بود.
وي افزود: در بانکداري ديجيتال هريک از مشتريان، تجربه منحصر بفردي از دريافت خدمات خواهد داشت. در مقابل براي ارائه کنندگان خدمات نيز اين امکان فراهم مي‌شود که محدوديت‌ها را بردارند و طيف وسيعي از مشتريان را بر مبناي استراتژي‌هاي سازماني خود مورد تحليل قرار داده و به آنها خدمت ارائه کنند.
پورسعيد، با تاکيد بر بازنگري در فرآيندهاي سنتي اظهار داشت: ما بايد به سرعت فرآيندهاي خود را مورد بازنگري قرار دهيم. در اين بين نهادهاي ناظر هم بايد سرعت خود را در به روز رساني و ابلاغ اين فرآيندها افزايش دهند تا صنعت بانکداري کشور از رشد تکنولوژي عقب نماند.
وي ادامه داد: امروز فرايندهاي گشايش حساب، احراز هويت، دستور العمل‌هاي وام دهي، تشخيص ريسک و ... بسياري ديگر از فرايندهاي سنتي ديگر کارکرد خود را از دست داده‌اند. امضاي ديجيتال، گشايش حساب به صورت آنلاين، ثبت درخواست انجام امور از طريق همراه بانک، پرداخت از طريق حسابهايي با چند امضا و بسياري ديگر از خدمات، ساده ترين محصولاتي هستند که مشتريان امروز در حال دريافت آن هستند.
پورسعيد با اشاره به فضاي جديد گفت: يکي از تهديدهاي امروز صنعت بانکداري کشور اين است که بانکها به بانکداري باز روي نياورند. اگر اينگونه باشد ديگر پاسخگوي هزينه‌هاي خود نخواهيم بود. مشتريان ناراضي خواهند بود و بانکها از رقابت باز خواهند ماند.
وي با تاکيد بر رويکرد درآمدهاي کارمزدي بانکها گفت: مهمترين رويکرد بانکداري باز ارائه خدمات از طريق شرکتهاي دانش بنيان و استارت آپ ها و فين تک ‌ها است که موجب افزايش درآمدهاي کارمزدي و بهبود تجربه مشتري در دريافت خدمات و رضايت از پرداخت کارمزد توسط مشتري خواهد شد.
مديرعامل بانک ايران زمين، با اشاره به نقشي که پلت فرم بانکداري باز اين بانک با نام "ايران زمين بوم" مي‌تواند در توسعه بانکداري ديجيتال و تجربه مشتري داشته باشد اظهار داشت: همه شرايط براي ارائه يک تجربه خوب به مشتريان آماده است. فين‌تک ها و شرکتهايي که در حوزه عمليات مالي فعاليت دارند مي‌توانند از طريق izboom به توسعه خدمات خود بپردازند و مشتريان نيز مي‌توانند از اين خدمات استفاده کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از 600 هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز 1403 برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 13 فروردین 1403 به مدت 18 روز ادامه داشت و بیش از 3 هزار و 200 درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته 22.5 درصد کاهش پیدا کرد. میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره 49082-021 حدود 30 دقیقه بود.

رضایت 96 درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

طی 18 روز برگزاری این کمپین بیش از 20 هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 96 درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، 181 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از 115 جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مستقر بودند. بیش از 1500 نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از 18 هزار و 300 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898629

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط