Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: واحدهای تولیدی باید نسبت به پرداخت بخشی از بدهی خود به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط در اسرع وقت اقدام کنند. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به بدهی واحدهای صنعتی به بانک‌ها اظهارداشت: واحدهای تولیدی باید بخشی از بدهی خود را در اسرع وقت به بانک‌ها پرداخت و مابقی بدهی به صورت اقساط پرداخت و بدهی‌ها تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای مصوبات ستاد تسهیل ضروری است، افزود: چنانچه بانک‌ها اعتراضی نسبت به مصوبات دارند باید در همان جلسه بیان شود و برخی موضوعات که نیاز به مصوبه ستاد ندارد در جلسات کارشناسی بانک‌ها تعیین تکلیف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات دولت در راستای رونق بخشیدن به تولید ادامه داد: تعویق اجرائیات دستگاه‌های مانند بیمه، مالیات، آب، برق، گاز و شهرداری‌ها برای واحدهایی است که طرح احیای آن‌ها به تصویب دستگاه‌های اجرایی از جمله میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جهادکشاورزی و سازمان صمت رسیده باشد، یکی از این مصوبات است.

دستگاه قضایی مازندران مانع ار تعطیلی 181 واحد تولیدی شداستاندار خراسان رضوی از 2 واحد تولیدی استان بازدید کرد + تصاویربزرگترین واحد تولیدی بنر کشور به مرز تعطیلی رسید

عباسی با بیان اینکه اجرای مصوبات می‌تواند سبب جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی و بروز اختلال در روند اشتغال و تولید شود، بیان کرد: در اجرای این بند دستگاه‌های مربوطه که موافقت اصولی صادر کرده‌اند باید علت ایجاد مانع برای واحدهای تولیدی و طرح‌های اشتغالزا را به دقت بررسی کنند.

وی گفت: اگر برای آن‌ها محرز شد که این واحدها به دلایل ناخواسته دچار مشکل شده‌اند جهت رونق در تولید این مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای آن‌ها اجرایی شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید خاطرنشان کرد: در ابتدا باید صندوق توسعه ملی اعتباری برای هر بانک پیش‌بینی کند تا بانک نیز به همین میزان تسهیلات در اختیار تولیدکننده قرار دهد و تسهیلات رونق نیز باید از منابع داخلی بانک‌ها تأمین شود.

انتهای پیام/ ت

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باهدف تسهیل در تولید و رفع موانع،  امروز رئیس کل دادگستری استان از یک واحد صنعتی و اقتصادی بازدید کرد.

در این بازدید چندساعته مشکلات پیشرو مطرح و برروند تسهیل در افزایش میزان تولید کارخانه تاکید شد.

کارخانه روغن نباتی کرمان در حال حاضر بیش از ۴۰۰نفر پرسنل ثابت دارد و سالیانه بیش از ۱۰۰ هزارتن انواع روغن‌های خوراکی را تولید  می کند.

رفع مشکل حمل و  نقل برای انتقال تولیدات موجود در این کارخانه به بازارهای مصرف کشور از مهم‌ترین مواردی بود که امروز رفع شد.

سال گذشته با تلاش و پیگیری دادگستری استان از تعطیلی ۶۵ واحد تولیدی جلوگیری شد و زمینه اشتغال جدید برای هزار و ۴۱۹ نفر نیز فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود