Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@17:25:11 GMT

بارش پراکنده در 4 استان کشور ( +جدول)

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۴۰۳۱

بارش پراکنده در 4 استان کشور ( +جدول)

پول‌نیوز - براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، در ساعات بعدازظهر امروز برای ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این شرایط را در ساعات بعدازظهر روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب جمعه تا یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در منطقه زابل، سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد. در همین مدت برای جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران وزش باد همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر امروز و طی روز پنج شنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و جنوب غرب کشور، وقوع گرد و خاک در جنوب غرب دور از انتظار نیست.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور با اشاره به تداوم ناپایداری جوی و دریایی در استان، گفت: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا، بارش‌ها در برخی از نقاط استان گذرا و موقتی رخ خواهد داد.

وی گفت: در این مدت با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری و از تردد‌های غیر ضرور برون شهری و روستایی خودداری شود.

سی سی پور گفت: دریا در بعدازظهر امروز با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی، نسبتاً مواج خواهد بود و بیشینه سرعت باد تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا تا یک و نیم متر خواهد رسید و توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌ها بویژه سبک و صیادی در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا شرایط خلیج فارس و تنگه هرمز برای تردد‌های دریایی مساعد پیش بینی می‌شود و دریای عمان با وزش باد‌های نسبتاً شدید غربی تا جمعه متلاطم و نسبتاً مواج خواهد بود.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابر، آسمان بتدریج با افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • سامانه بارشی جدید بعدازظهر امروز از شمال غرب وارد کشور می‌شود
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان