Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی تنیس روی میز بعد از ظهر دوشنبه فهرست داوران منتخب این رشته برای قضاوت درالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن را درحالی منتشر کرد که در بین ۲۲ داور دعوت شده نام رضایی سرداور زن بین المللی ایران نیز درآن دیده می‌شد.
رضایی درباره دلایل این انتخاب از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به ایرنا، اظهارداشت: فدراسیون جهانی برای انتخاب داوران و سرداوران برای مسابقات مختلف از جمله بازی المپیک شاخص‌های متعددی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی شرکت مستمر درمسابقات جهانی، منطقه‌ای وپوروتور ها، جمع آوری امتیازات داوری، قضاوت در دیدارهای نیمه نهایی مسابقات یاد شده و تسلط کامل بریک زبان خارجی که به طور عمومی زبان انگلیسی است درانتخابم به عنوان یکی ازداوران قضاوت کننده در المپیک بیشترین تأثیر را داشته است.
وی درپاسخ به این سوال که چند داوربرای قضاوت دربازی‌های المپیک ۲۰۲۰ انتخاب شده اند، عنوان کرد: ۲۲ داور، یازده داور زن و یازده داور مرد برای قضاوت دراین رقابت‌ها انتخاب و برای آنان دعوت نامه ارسال شده است علاوه بر این چهار داور ژاپنی نیز از سوی کمیته مسابقات دربازی‌های المپیک قضاوت خواهند کرد.
رضایی درپاسخ به سوالی درباره سهیمه داوران تنیس روی میز از هر قاره نیز گفت: براساس تصمیم کمیته داوران فدراسیون جهانی که با توجه به فراگیری این رشته در قاره‌های مختلف صورت گرفته است هشت داوراز آسیا، هشت داور از اروپا، ۲ داور از آفریقا، ۲ داور از آمریکای لاتین، یک داور از آمریکای شمالی و یک داور نیز از اقیانوسیه برای قضاوت دراین بازی‌ها انتخاب شده اند.
وی درپاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه ۲۲ داور از میان چند داور برای این بازی‌ها برگزیده شدند، اظهار داشت: درحال حاضر ۲۴۰ داور بین المللی سطح یک درجهان تنیس روی میز فعال هستند و ۲۲ داور برگز یده شده از بین این داوران برای قضاوت در این بازها انتخاب شده اند.
سرداور بین الملللی تنیس روی میز کشورمان که برای نخستین بار دراین بازی‌ها شرکت خواهد کرد درباره اهمیت این موضوع نیز گفت: حضور در جمع ۲۲ داور قضاوت کننده افتخار بزرگی برای من و کشورم است و امیدوارم نماینده شایسته ای دراین بازی‌ها باشم
وی اضافه کرد: البته درالمپیک جوانان و نوجوانان در سنگاپور نیز حاضر بوده و درفینال نیز قضاوت داشتم.
رضایی درباره قضاوت دیگر داوران بین المللی ایران در بازی‌های المپیک نیز گفت: پیش از این و در بازی های المپیک ۲۰۱۲ «حمید رضا صباغیان» به نمایندگی از داوران تنیس روی میز ایران شرکت و در آن بازی‌ها قضاوت کرد.
رضایی درپاسخ به این سوال که چگونه از انتخاب خود برای قضاوت دربازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اطلاع کسب کرده است، عنوان کرد: قرار بود فهرست نهایی داوران انتخاب شده ۲ هفته قبل اعلام شود که نشد تا اینکه داوری از کشور تایلند که خودش نیز برای این بازی‌ها انتخاب شده بود مرا درجریان این انتخاب قرار داد.
سرداوربین المللی تنیس روی میز ایران درباره مهم‌ترین مسابقه ای که قضاوت آن را برعهده داشته است، گفت: مهم‌ترین بازی که قضاوت کردم، فینال مسابقات قهرمانی جهانی درسوئد بود. درآن بازی به یاد ماندنی تیم دو نفره سوئد برای نخستین بار راهی دیدارنهایی شده بود اما این تیم سخت کوش که ازحمایت تماشاگران خودی نیز بهره مند بود و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم چین تایپه شدند.
وی درپاسخ سوال دیگری مبنی براینکه آیا بختی برای قضاوت دربازی‌های مرحله نهایی بازی‌های تنیس روی میز المپیک ۲۰۲۰ دارد، گفت: قضاوت درنیمه نهایی و نهایی بازی‌های المپیک بسیار سخت است و برای انتخاب شدن برای این بازی‌ها باید قضاوت‌های خوبی درمراحل پایین ترداشتنه باشم اما به طور حتم برای رسیدن به آن بسیار تلاش خواهم کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، تعداد بازیکنانی که گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در بازی دوستانه مقابل بلژیک در اختیار ندارد به 15 نفر افزایش یافته است.

تیم ملی انگلیس امشب در بازی دوستانه به مصاف بلژیک خواهد رفت. انگلیس در بازی گذشته مقابل برزیل با نتیجه 1-0 شکست خورده بود.

هری کین، کایل واکر، سام جانستون و هری مگوایر پس از شکست 1-0 دوستانه مقابل برزیل به باشگاه‌های خود بازگشته و اردوی انگلیس را ترک کردند.

انگلیس درحالی با مصدومیت این بازیکنان مواجه شده که پیش از این بازیکنانی مانند نیک پوپ، کیه‌ران تریپیه، لوک شاو، ریس جیمز، مارک گوهِی، لوی کولویل، تایرون مینگز، ترنت الکساندر-آرنولد، جک گریلیش و کالوم ویلسون هم مصدوم بودند.

هشدار ساوت‌گیت

در میان انتقادات به عملکرد تیم ملی انگلیس، ساوت‌گیت دقیقا روی این جنبه تمرکز کرد:"تعداد فوق العاده‌ای از بازیکنان را در دسترس نداریم. من قبلاً هرگز این را تجربه نکرده بودم اما این بدان معناست که فرصت‌هایی برای دیگر بازیکنان وجود دارد. در بازی مقابل برزیل دیدیم که بازیکنان به جلو رفتند و از این موقعیت‌ها استفاده کردند که برای ما هم عالی بود. احتمالاً در حال کشف بازیکنان بیشتری هستیم، اما این واقعاً مفید است. دیدن تمام این بازیکنان در برابر حریفان قدرتمند به ما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری برای آینده بگیریم."

دیگر خبرها

  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم