Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری ریگان گفت: در سال قضایی گذشته قریب به ۷۸۰۰ پرونده در حوزه قضایی شهرستان ریگان رسیدگی شده است و شعب صلحی شوراهای حل اختلاف شهرستان ریگان در سومین سال متوالی رتبه اول را در استان کرمان به خود اختصاص داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ نشست خبری رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ریگان شامگاه گذشته با اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین سلطانی زرندی در این نشست با بیان اینکه رسانه های بومی و فضای مجازی در اصلاح امور نقش و کار بسزایی دارد،اظهار داشت:رسانه ها می توانند با نقدهای منصفانه و مطالبه گری در کاهش نواقص موجود در هر مجموعه ای موثر باشند.

ایشان در ادامه بیان داشت: هدف ما سلامت و کارآمدی مجموعه قضایی است و در تحقق حق و عدالت و رسیدگی به پرونده ها نهایت دقت و با شجاعت کار را انجام میدهیم.

رئیس دادگستری ریگان با اشاره به اینکه در شهرستان روند رسیدگی به پرونده ها رو به رشد می باشد ،تصریح داشت:در حال حاضر ما ۵ همکار قضایی داریم که متاسفانه با کمبود کادر اداری در شهرستان ریگان مواجه هستیم.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در سال قضایی گذشته قریب به ۷۸۰۰ پرونده در حوزه قضایی شهرستان ریگان رسیدگی شده است،افزود:شعب صلحی شوراهای حل اختلاف شهرستان ریگان در سومین سال متوالی رتبه اول را در استان کرمان به خود اختصاص داده و این نشان دهنده فعالیت همکاران بنده در شوراهای حل اختلاف است و از سوی دیگر نشان دهنده ظرفیت و و پتانسیل بالای مردم نجیب و شریف شهرستان ریگان است.

سلطانی در ادامه بیان کرد:افرادی که در شوراهای حل اختلاف شهرستان مشغول بکار هستند فارغ از هرگونه گرایش های سیاسی این قابلیت را دارند که پرونده هایی که به آنها ارجاع میشود منتهی به صلح و سازش شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ریگان هم مانند شهرستان بم دارای دادگستری است،گفت:ما سعی کرده ایم فارغ از هرگونه حب ، بغض و گرایش های سیاسی و در کمال آرامش و متانت به پرونده ها رسیدگی کنیم.

رئیس دادگستری ریگان در ادامه افزود:خوشبختانه با رصدی که توسط مراجع زیربط قضایی استان صورت گرفته ، دادگستری شهرستان ریگان یکی از دادگستری های موفق استان بوده است.

وی بیان داشت:باید با همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی سعی شود معیشت مردم دگرگون شود،واحدهای صنعتی و تولیدی باید در شهرستان ریگان تاسیس شود.

سلطانی با بیان اینکه اولین شهرستان در استان دفتر خدمات قضایی در آن افتتاح شد ریگان بود،خبر داد:دو شعبه ی دفتر خدمات الکترونیک قضایی در آینده ای نزدیک در گنبکی و عباس آباد راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان انواع سیگار خارجی را در آزادراه زنجان – قزوین از یک وانت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی گفت: پرونده قاچاق انواع سیگار خارجی به ارزش چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مظفری افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای دخانی کشف شده، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

وی اضافه کرد: با قطعیت یافتن حکم در شعبه تجدید نظر و پیگیری شعبه اجرای احکام، جریمه تعیین شده وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان زنجان از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته ذکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر