Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، مراسم آیین دیدار با عوامل مستند «قاضی و مرگ» به کارگردانی حسن خادمی عصر سه‌شنبه چهارم تیرماه در خانه هنرمندان برگزار شد. این مستند به زندگی قاضی عزیزمحمدی یکی از معروف‌ترین و پرکارترین قاضی‌های جنایی ایران می‌پردازد.

مهمان‌ها و فیلم‌سازانی که به تماشای افتتاحیه این فیلم مستند آمده بودند، از ساعتی قبل در سالن خانه هنرمندان حضور پیدا کردند تا چهارسال از زندگی کاری و خصوصی این قاضی جنایی را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین جمعیت قاضی عزیزمحمدی نیز به چشم می‌خورد. حسن خادمی کارگردان و شهروز توکل تدوین‌گر فیلم از جمله عوامل حاضر در این مراسم بودند.

مهدی کوهیان تهیه‌کننده این مستند در این مراسم، تماشاگران را به دیدن فیلم دعوت کرد و در سخنان کوتاهی اشاره داشت: «تشکر می‌کنم که برای دیدن یک فیلم مستند آمدید. از بابت طولانی شدن مراسم قبل از ورود عذرخواهی می‌کنم. فیلم را باهم تماشا می‌کنیم.»

در این مراسم چهره‌های مختلف و سینماگرانی چون حمید جعفری، مهدی بوستانی، بابک بهداد، خیام وقارکاشانی، ستاره اسکندری، سعید رشتچیان و… حضور داشتند تا به تماشای این مستند بنشینند که در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد و موفق شد جایزه آیفیک را از آن خود کند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عزیز محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی مهدی‌پور صبح امروز پایش را به تیغ جراحان سپرد.هافبک استقلالی ها که چند هفته قبل رباط صلیبی پاره کره بود امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.این عمل موفقیت آمیز بود و با شرایطی که دوران پس از این عمل سنگین دارد مهدی پور تا شروع فصل جدید نمی تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898733

دیگر خبرها

  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد