Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری "آناتولی" به نقل از بیانیه مشعل، معامله قرن را یک معامله مسموم و خطرناک دانست. وی تاکید کرد: این معامله رشوه ای به کشورهای منطقه است تا قضیه اصلی خود یعنی فلسطین و قدس را به صهیونیست‌ها بفروشند.
وی افزود: ملت فلسطین همگی بر رد این معامله اتفاق نظر دارند و با اتحاد خود اجازه نمی‌دهند این معامله اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقام سابق حماس در این بیانیه تصریح کرد: خاک، قدس، حق بازگشت به فلسطین، حاکمیت ملی و استقلال برای ما "خط قرمز" است و این مسائل قابل چانه زنی نیستند.
مشعل در واکنش به حضور برخی کشورهای عربی در نشست منامه گفت: همه طرف‌های فلسطینی این نشست را تحریم کردند، اعراب نیز نباید در این نشست مشارکت می‌کردند، ما از آنان می‌خواهیم تا با تجدید نظر در خصوص معامله قرن، این طرح آمریکایی - صهیونیستی را تحریم کنند، زیرا هیچ خیری در این قضیه نیست.
وی افزود: کاخ سفید هم اکنون در داخل خود درگیر بحران‌هایی است که می‌خواهد با قربانی کردن فلسطین سران سیاسی این کشور را راضی کند، اما آنها اشتباه می‌کنند، چرا که فلسطین دارایی آنان نیست و به کسانی که در این نشست شرکت کرده‌اند، می‌گوئیم، هرکس می‌خواهد قمار کند باید با اموال خود قمار کند نه دارایی دیگران.
وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بخشی از راه حل نیست چرا که این رژیم، غاصب و دشمن امت اسلامی است و در منطقه جایی ندارد.
نشست بحرین که نخستین مرحله اجرای معامله قرن است از دیروز در منامه آغاز شد و تا پایان امروز هم ادامه خواهد داشت. جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین و اعطای وام‌های کم سود به فلسطین از اهداف این نشست عنوان شده است.
"جرد کوشنر" داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا از طراحان اصلی معامله قرن به شمار می‌رود.
معامله قرن شامل انضمام کامل قدس به رژیم صهیونیستی، انضمام شهرک‌های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تعیین منطقه "ابودیس" به عنوان پایتخت کشور فلسطین است.
این طرح با واکنش شدید مسلمانان و فلسطینیان رو به‌رو شده و تنش و درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی را در فلسطین از جمله نوار غزه افزایش داده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین برنامه نشست‌های گفتمان و سیاست فرهنگی دولت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله‌نشست‌های بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» به مناسبت یادمان اولین سالگرد درگذشت عماد افروغ توسط دبیرخانه جایزه زنده‌یاد دکتر عماد افروغ ویژه نقد و سیاستگذاری فرهنگی برگزار می‌شود. اولین نشست از این مجموعه یکشنبه ۲۶ فروردین در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است.

در این نشست مصطفی زالی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، حبیب رحیم‌پور ازغدی پژوهشگر فلسفه و اسماعیل نوده فراهانی کارشناس ارشد دفتر مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس حضور دارند.

این برنامه یکشنبه ۲۶ فروردین از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان ولیعصر، خیابان دمشق، شماره ۹ است.

این نشست به طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/research پخش می‌شود.

کد خبر 6076868 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی برگزار شد/واکنش ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی را در منطقه رقم زد
  •  «خالد قدومی» از تاثیرات روحیه بخش اقدام نظامی ایران بر جریان های ضد صهیونیستی منطقه می گوید / روایت عینی وحدت میدان ها
  • نشست فوق‌العاده اتحادیه اروپا با محور حملات تنبیهی ایران
  • نشست فوق العاده اتحادیه اروپا با محور حملات تنبیهی ایران
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»
  • خالد مشعل: آینده از آن حماس است
  • بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی
  • اولین برنامه نشست‌های گفتمان و سیاست فرهنگی دولت برگزار می‌شود
  • حماس متعهد شد به زودی دشمن را نابود کند