Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از ۱۵ تیر جاری به مدت پنج روز در محل آکادمی بین المللی بدمینتون این استان واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان برپا خواهد شد.

وی اظهار داشت: ۱۵ بازیکن منتخب و برتر از استان‌های مختلف کشور از سوی فدراسیون بدمینتون به این مرحله از اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی، دعوت شده‌اند تا توانمندی و شایستگی های خود را برای اعزام به رقابت‌های برون مرزی نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان نیز با بیان اینکه این هیات برای میزبانی اردوهای تیم ملی آماده است، گفت: در این مرحله از اردوی آمادگی ۱۵ بدمینتون باز حضور خواهند یافت که محمد ضیغمی، معین مقدم و احسان مرادی از زنجان هستند.

محمود انصاری افزود: این بازیکنان به منظور کسب آمادگی، تمرین های خود را در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر غلامرضا باقری مربی تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران، انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: اردوی تیم ملی بدمینتون نوجوانان پسر در چند مرحله برگزار خواهد شد تا بازیکنان برتر برای اعزام به رقابت‌های غرب آسیا که نیمه نخست امسال انجام خواهد شد برگزیده شوند.

۶۰۸۴/۶۰۸۵‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بدمینتون ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛فرماندار شهرستان فلاورجان در حاشیه بازدید از طرح تعریض پل فلاورجان در اتوبان ذوب آهن، محل تامین اعتبار این طرح را با برآورد ۵۶۰ میلیارد ریال را از طریق بودجه‌های ملی و استانی بیان کرد و افزود:تا کنون ۳۰ درصد از اجرای این طرح پیشرفت فیزیکی داشته که با تلاش شبانه روزی مرحله اول آن تا پایان سال جاری و مرحله بعدی در ۶ ماهه سال آینده بهره برداری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود