Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نقل از روزنامه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر جنگ ایران و آمریکا رخ دهد آمریکا به «راهبرد خروج» احتیاج نخواهد داشت. به راهبرد خروج احتیاجی نخواهد بود. من به راهبرد خروج احتیاجی ندارم.

وی افزود: ما خیلی مشتاقیم که بتوانیم اگر آن‌ها بخواهند، درباره یک توافق مذاکره کنیم. اگر این را نخواهند هم اشکالی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ما دوست داریم که امکان این فراهم شود و صراحتاً، آن‌ها هم ممکن است به زودی این کار را انجام دهند.

ترامپ همچنین برخلاف این که در گذشته ملت ایران را تروریست خطاب کرده بود این بار در اظهاراتی فرافکنانه گفت: مردم ایران ملت بزرگی هستند. من بسیاری از آن‌ها را می‌شناسم. در نیویورک زندگی می‌کردم و در این دو سال و نیم گذشته خیلی به آن‌جا نرفته‌ام، اما بسیاری از ایرانی‌ها را می‌شناسم که در نیویورک زندگی می‌کنند و مردمان خارق‌العاده‌ای هستند.

وی در ادامه گفت: بسیاری از دوستانم ایرانی هستند و این بسیار ناراحت‌کننده است که چه اتفاقی برای آن کشور می‌افتد.

به گزارش ایسنا، تمایل آمریکا برای مذاکره در حالی مطرح می‌شود که آمریکا خود با اقداماتی قهری و یک‌جانبه علیه ایران روش دیپلماسی با آمریکا را بی اعتبار می‌سازد.

نمونه‌ای از این اقدامات خروج از توافق هسته‌ای بود که پس از چند سال مذاکره میان ایران و پنج قدرت جهان به امضا رسید. آمریکا پس از این اقدامش تحریم‌های قبل را دوباره بر ایران اعمال کرد و با سیاستی که آن را کارزار فشار حداکثری می‌خواند با تکیه بر ادعا‌هایی تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرده است. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، ترامپ ، جنگ ایران و آمریکا ، توافق هسته ای ، مذاکره ایران و امریکا ، دونالد ترامپ ، توافق هسته ای ، جنگ احتمالی ایران و امریکا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ جنگ ایران و آمریکا توافق هسته ای مذاکره ایران و امریکا دونالد ترامپ توافق هسته ای جنگ احتمالی ایران و امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند