Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@13:06:07 GMT

207 ، انتخاب مسلم و حتمی خریداران هاچبک

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۴۵۴۶

207 ، انتخاب مسلم و حتمی خریداران هاچبک

پژو 207 آی اتوماتیک در سال ۱۳۸۹ تولید آن در ایران شروع شد و تا سال ۱۳۹۱ ادامه داشت که تا مدتی بعد از تحریم ها یعنی اواخر سال ۱۳۹۵ تولید خودرو متوقف شد. در نهایت پژو i207 توانسته است در سال ۱۳۹۶ در رده بندی کیفیت خودرو های خط تولید قرار گیرد که فروش خوبی در بازار، به خصوص بازار ایران داشته است.

خصوصیات بخش فنی

اتومات و دستی بودن خودرو از آرم کناره ی خودرو مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدل های اتومات آرم کنار خودرو اِی ال ایکس alx است و در مدل دستی آرم، ال ایکس lx درج شده است. یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه به همراه گیربکس ای ال 4 al4 بر روی خودرو نصب شده است که این موتور برای مدل های جدید بهینه شده است. گیربکس ای ال ۴ al4 دارای شرایط خاص می باشد؛ اگر از حالت اِن n به حالت آر r تغییر کند صدایی شنیده می شود و به موتور خودرو ضربه وارد می شود و یا اگر خودرو در دور موتور پایین حرکت کند مثلا از دنده یک به دنده دو حرکت کنیم صدایی به گوش می رسد که علت آن، سبک بودن اتاق خودرو است در هنگامی که چنین گیربکسی بر روی آن سوار است و طبیعی است که در حالت شتاب گیری چنین صدایی از خودرو به گوش برسد. راهنمای سبقتی بر روی خودرو قرار گرفته است، طوری که اگر راهنما را یک بار روشن کنید به طور خودکار سه بار چشمک زده و سپس خاموش می شود و در روز های بارانی اگر اهرم برف پاک کن فعال باشد، به هنگام دنده عقب رفتن برف پاک کن عقب به طور خودکار روشن می شود.

خودرو پژو i207  با کوچک ترین اشاره به پدال گاز معکوس می دهد و ترمز های چهار چرخ دیسکی عملکر خوبی را برای خودرو رقم می زنند. بعد از مدتی که با پژو 207 رانندگی می کنیم، متوجه تعلیق خشک آن می توان شد اما لذت رانندگی در آن وجود دارد. شعاع گردش بسیار خوبی دارد و در خیابان های باریک به خوبی می چرخد و می توان با یک فرمان دور زد.

 ویژگی های ظاهری خودرو

چراغ هایی که بر روی خودرو به کار رفته است ظاهر آن را خشن کرده است، چراغ ها دارای لنز و عدسی می باشد و جزء معدود  فیس لیفت هایی است که در ایران انجام شده است و به جای پسرفت، خوشبختانه پیشرفت داشته است. بر روی کاپوت آن آب پاش های پودری و هواکش وجود دارد. دوربین دنده عقب بر روی درب صندوق، کنار دستگیره نصب شده است و سنسور های دنده عقب بر روی سپر عقب قرار گرفته اند و جنس سپر عقب همانند سپر جلو مرغوب نمی باشد. دسته دنده ی پژو 207 مارپیچ است و استیل در آن کار شده است. هنگامی دست بر روی دسته دنده قرار می گیرد کمبود کنسول در وسط دو صندلی راننده و کمک راننده حس می شود. کلید های آینه ها و شیشه های جلو و عقب در وسط صندلی های جلو قرار داده شده است و راننده با دست راست می تواند به تمامی کلید ها دسترسی داشته باشد. کلید قفل درب ها نیز در همان قسمت جای گرفته است.

سیستم صوتی آن دارای جی پی اس gps برای ره یاب است، دکمه ی فلاشر در پایین ال سی دی lcd و بین دو دریچه هوا قرار گرفته است. ال سی دی تاچ اسکیرین می باشد و در پایین دریچه های تهویه سیستم های سی دی و فلش و دی وی دی و مدیا و مپ و مابقی دکمه های عملکرد قرار گرفته است. داشبورد آن کمی بزرگ تر از قبل شده است و دارای چراغ  فابریک است که در مدل های قدیم چراغ داشبورد وجود نداشت و درب آن دارای جا لیوانی می باشد. در بالای داشبورد یک شلف بسیار کوچک و کوتاه وجود دارد برای قرار دادن موبایل، عینک و چنین وسایل کوچکی که مورد استفاده زیاد قرار می گیرند. دکمه هایی بر روی فرمان تعبیه شده اند که مخصوص مدیا، بلوتوث، کروز کنترل می باشند و دکمه هایی در داخل از فرمان و در سمت چپ آن قرار دارد که یکی از آن ها دکمه ی غیر فعال کردن ایربگ کمک راننده است‌ و دیگری قفل بالابر می باشد و کیلید تنظیم ارتفاع چراغ ها نیز در همان سمت فرمان قرار گرفته است.

توانایی حرکتی آن برای شهر بسیار مناسب است و برای خانواده های کم جمعیت خودروی خوبی به نظر می رسد. برای خرید و فروش پژو i207 می توانید به بخش خودرو سایت دیوار که بزرگ ترین مرجع درج آگهی رایگان است مراجعه نمایید.

منبع :  ویرلن

منبع: تابناک

کلیدواژه: بازار خودرو خرید خودرو پژو 207 خودرو هاچ بک سایت دیوار الکساندر نوری فائقه دوستی اکرم امام اوغلو مصطفی سالاری کاداستر پرونده الکترونیک سلامت امیر حاتمی سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول

خودرو

قیمت کارخانه(تومان)

قیمت بازار آزاد(تومان)

آریسان ۲ (ارتقا یافته)

۴۱۳.۷۱۳.۰۰۰

۴۷۵.۰۰۰.۰۰۰

اطلس G دنده‌ای

۳۹۹.۷۳۱.۰۰۰

۵۹۰.۰۰۰.۰۰۰

پراید  SE۱۵۱

۲۳۶.۰۳۴.۰۰۰

۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانوراما دنده‌ای(ارتقایافته)

۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰

۸۸۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P (ارتقایافته)

۶۰۲.۷۳۵.۰۰۰

۱.۰۸۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ TU۳

۳۲۳.۸۰۳.۰۰۰

۶۹۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو پارس ELX-XUYP

۳۳۳.۸۹۷.۰۰۰

۷۵۵.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک ۷۲

۴۹۰.۵۸۵.۰۰۰

۱.۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک LXv۴

۶۸۱.۴۳۴.۰۰۰

۱.۲۶۵.۰۰۰.۰۰۰

تارا دنده‌ای پلاس ۶ سرعته

۵۸۰.۱۲۰.۰۰۰

۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس EFY اتوماتیک توربو آپشنال

۶۹۲.۱۶۶.۰۰۰

۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس اتوماتیک توربو ساده

۵۴۵.۱۰۰.۰۰۰

۱.۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰

رانا پلاس  (ارتقا یافته)

۲۲۵.۷۶۷.۰۰۰

۶۵۵.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس بنزینی

۶۱۶.۸۹۰.۰۰۰

۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس دوگانه سوز

۶۶۲.۸۹۰.۰۰

۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد کارون

۷۱۰.۱۹۰.۰۰۰

۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز

۵۵۳.۶۲۰.۰۰۰

۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای بنزینی

۳۲۳.۷۵۷.۰۰۰

۴۵۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای دوگانه سوز

۲۸۳.۱۶۲.۰۰۰

۴۸۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S اتوماتیک

۳۳۰.۹۶۶.۰۰۰

۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰

سمند سورن پلاس XUYP  بنزینی

۴۵۹.۱۸۸.۰۰۰

۶۷۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G اتوماتیک CVT

۶۴۹.۰۷۸.۰۰۰

۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G دنده‌ای

۴۳۵.۱۹۹.۰۰۰

۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهین GL دنده‌ای

۴۲۳.۷۴۲.۰۰۰

۷۳۵.۰۰۰.۰۰۰

کارا تک کابین ۲ لیتر

۴۸۱.۸۲۹.۰۰۰

۶۷۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا دو کابین ۲ لیتر

۵۱۶.۷۷۲.۰۰۰

۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک LGXR  دنده‌ای

۳۷۹.۸۴۴.۰۰۰

۴۶۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک R  پلاس اتوماتیک

۳۳۸.۴۸۴.۰۰۰

۵۵۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک S دنده‌ای

۲۸۱.۰۵۹۲.۰۰۰

۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک SR  دنده‌ای

۲۹۲.۶۲۸.۰۰۰

۴۶۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک اتوماتیک پلاس

۳۳۶.۸۱۷.۰۰۰

۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟
  • قیمت تارا در بازار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو، شاهین، تیبا، دنا، رانا و کوییک + جدول
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول