Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جلود در دیدار با صالحی امیری تاکید کرد که IWF حاضر است تمام هزینه‌های درمان قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو را بپردازد تا او در المپیک ۲۰۲۰ حاضر باشد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش  خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در سفر اخیر رئیس کمیته ملی المپیک به سوئیس، سیدرضا صالحی امیری دیدارهایی را با مقامات مسئول در کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون‌های جهانی داشت که وزنه برداری یکی از آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جلود در دیدار با صالحی امیری جویای وضعیت سهراب مرادی شد و نسبت به مصدومیت او ابراز نگرانی کرد.

دبیرکل فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: سهراب مرادی نماد طلایی وزنه برداری جهان است، ایران به هر کمکی احتیاج داشته باشد ما دریغ نخواهیم کرد تا او زودتر به تخته بازگردد. حاضریم کل هزینه‌های درمانی او را بپردازیم تا بتواند زودتر وزنه بزند. او حتما باید در المپیک 2020 حاضر باشد.

برخواه: مصدومیت سهراب مرادی جدی نیست/ خبری از کیانوش رستمی ندارم

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک