Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در روزهایی که غول‌های فوتبال ایران مانند استقلال، سپاهان و تراکتور شرایط بسیار خوبی دارند و با آمادگی کامل خود را برای حضور در فصل آینده فوتبال آماده می‌کنند، باشگاه پرسپولیس هنوز در گیر و دار انتخاب جانشین مناسب برای برانکو سرمربی سابق خود است.

مدیران سرخ‌ها که چند روزی است که برای مذاکره با چندین سرمربی اروپایی در شهر استانبول ترکیه حضور دارند ، پیش از سفر اعلام کرده بودند که تا چهارشنبه سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد تا مسئولان این تیم باز هم بدقولی کرده باشند و نگرانی هواداران بیش از پیش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر نوری، آنته چاچیچ، ماسیمو کاررا، ده‎بیاسی و لمونیس گزینه‌هایی بودند که مدیران پرسپولیس در استانبول با آن‌ها دیدار و مذاکره کردند اما در کمال ناباوری با هیچ کدام به توافق نرسیدند و دست خالی به تهران بازگشتند تا شرایط سرخ‌ها بسیار بد و گیج‌کننده شود.

از سویی دیگر در تهران چند ستاره‌ سرخ‌ها پس از جدایی برانکو قصد خروج از این تیم را دارند و اوضاع نابسمان پرسپولیس و رفتارهای نادرست مدیران باعث شده تا به فکر راه فرار باشند. به نوشته ورزش 11، به نظر می‌رسد با این شرایط، تیم پرسپولیس فصل دشوار و کابوس‎واری را پیش رو خواهد داشت و به هیچ وجه نمی‌توان انتظار نتایج خوب از سرخ‌ها داشت. ناگفته نماند هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند اشخاصی از درون باشگاه به دنبال تضعیف و ضربه زدن به تیم هستند و قصد نابودی پرسپولیس را دارند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: بازیکن ورزشی برانکو پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه شهداب یزد سکان هدایت تیم خود را برای فصل آینده به رحمان محمدی راد بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران دادند.

این انتخاب نشان می دهد مدیران و مسئولان باشگاه شهداب یزد در سال آینده فقط به قهرمانی فکر می‌کنند و رحمان محمدی راد بهترین گزینه برای رسیدن به هدف آنها خواهد بود.

محمدی راد که در فصل 97 با تیم شهرداری ورامین قهرمان ایران و آسیا شده است، حالا با این تیم به دنبال دومین قهرمانی خود خواهد بود. وی سالها در تیم ملی والیبال در کنار مربیان بزرگی چون ولاسکو مشغول به کار بوده و می توان گفت باشگاه شهداب با انتخاب او به عنوان سرمربی شهداب یزد بسیار هوشمندانه کار کرده است و انتخاب عالی برای این تیم است.

رحمان محمدی راد در مصاحبه ی کوتاهی که با صفحه باشگاه شهداب داشته به طور ضمنی اعلام کرد که یک تیم قوی برای قهرمانی خواهد بست.

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • فیبریلاسیون دهلیزی عامل زمینه ساز قوی برای نارسایی قلبی است
  • چراغ سبز اوسمار به مدیران پرسپولیس؛ سرمربی جذاب سرخ‌ها در ایران می‌ماند!