Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی، گفت: ساعت ٢۶ دقیقه بامداد چهارشنبه یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم، مقابل تیر شماره ٣٢۵ به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

ملکی تاکید کرد: محدوده وقوع این تصادف خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود اما ایستگاه شماره ۵٠ به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دو دستگاه پژو ۴٠۵ و یک دستگاه پرشیا با یکدیگر برخورد کرده بودند و یکی از خودروهای پژو ۴٠۵ کاملاً شعله ور شده بود. اطلاعات اولیه نیز حاکی از آن بود که فردی در خودرو شعله ور گرفتار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و آتش پس از مدتی خاموش شد که پس از خاموش شدن آتش جنازه‌ای که کاملاً سوخته بود و حتی جنسیت او مشخص نبود داخل خودرو دیده شد. در خودرو پرشیا نیز یک خانم جوان حدوداً ١٨ساله محبوس بود که پس رهاسازی او و انجام بررسی‌های جسمانی لازم، مشخص شد این خانم جوان نیز بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی ادامه داد: ۶ مرد که از سرنشینان دیگر خودروها بودند پیش از رسیدن آتش نشانان از داخل خودروها خارج شده بودند. این افراد نیز دچار مصدومیت شده بودند که عوامل اورژانس با حضور در صحنه به وضعیت آن‌ها رسیدگی کردند.

او اعلام کرد: خودروها به محل امن منتقل شدند و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد. نهایتاً ساعت ١ و ٢١ دقیقه بامداد آتش نشانان محل حادثه را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک کردند.

ملکی در پایان هشدار داد: تصادف‌های بسیاری در فاصله ٣٠ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد. از شهروندان تقاضا می‌کنم که با احتیاط کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

۴۷۲۳۴ کد خبر 1273851

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی اورژانس جلال ملکی حوادث شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر

سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز یک دستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت به شرق قبل ورودی مدرس در حال تردد بوده با یک دستگاه سواری پراید به شدت تصادف، که پس از این برخورد سواری پراید از مسیر خارج و پس از عبور از جداول حاشیه‌ای راه با تیر برق برخورد می‌کند.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه راننده حدوداً ۳۰ ساله مرد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم که به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرهنگ جوانبخت گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله و پس از دریافت این گزارش، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص شد علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس بوده است.

رئیس اداره پلیس راهور فاتب اظهار داشت: رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیر‌های ناگهانی جدا خودداری کرده و برای اطلاع دیگر رانندگان حتماً از چراغ راهنما استفاده کنند. همچنین در ایام خلوتی معابر و مخصوصاً تاریکی هوا و شب‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند. این همان سرعتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری کنند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین از توقف و پارک در سطح معابر شهری جدا خودداری کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث دل‌خراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • 2 فوتی در تصادف نیشابور به سبزوار
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا با ۹ فوتی در سمنان
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • پنج فوتی در ۲۷۱ حادثه رانندگی در نیمه اول تعطیلات نوروزی همدان
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی