Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی صبح چهارشنبه با اعلام خبر اتمام عملیات طرح بازسازی پل های آب رو محور روستایی بخش ارجمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با اجرایی شدن طرح بازسازی پل آب رو محور روستاهای اهنز به شادمهن در منطقه تنگه بهانک، عملیات نصب و بازسازی پل آب رو محور ارجمند منطقه وشتان با لوله ترافیکی ۱۲ متری با قطر ۲ متر توسط اداره راه‌داری و حمل و نقل جاده ای فیروزکوه تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فیروزکوه گفت: این پل ها برای عبور آب از زیر بدنه مسیر اصلی احداث شده است تا آب های سطحی ناشی از بارش باران را جمع آوری کند.

یوسفی جمارانی بیان داشت: پل های آب رو دفع آب های سطحی، بسته به مسیر حرکت آب های سطحی در مکان هایی که آب عرض جاده را قطع می کند جانمایی شده و به منظور جلوگیری از صدمه و ریزش بدنه راه ساخته و تعبیه می شوند.

کد خبر 4651318

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری فیروزکوه فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: در راستای ایمن‌سازی محور‌های ارتباطی مازندران در طول یکسال گذشته ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل در جاده‌های استان شده است.

او افزود: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محورهای؛ کمربندی غربی قائمشهر، آمل _ محمودآباد، آمل _ بابل، قائمشهر _جویبار، ساری_قائمشهر، کمربندی نکا، محور سوادکوه و مناطق پرتگاهی محور هراز به طول ۳۰ کیلومتر اجرایی شد.

یمینی ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و گفت: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

او افزود: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • مرمت وبازسازی ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید
  • محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر ظرف ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • بازسازی طرح ملی محور «طویر- دزدبُن» کندوان باجدیت دنبال شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی