Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: طی مکاتبه‌ای افزایش حداقل دو برابری سهمیه آرد گیلان با توجه به بحث گردش پذیری درخواست شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش گفت: بر اساس تصویب نامه ابلاغی هیئت وزیران هیچ نهادی از جمله بیمه، بانک و دارایی و… صرفا به دلیل بدهی حق تعطیل کردن واحدهای صنعتی و تولیدی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شرایط و تنگناهای اقتصادی کوچک‌ترین تعدی در حق مصرف کنندگان پذیرفته نیست، نظارت اتاق اصناف بر بازار حتما در این شهرستان افزایش یابد.

دلق پوش تصریح کرد: احکام و سمت‌های روسای اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی تشریفاتی نیست باید به نحو شایسته به وظایف نظارتی خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه عدم صحیح انجام وظایف در شهرستان تالش منجر به عزل رئیس اتاق اصناف این شهرستان شد،ادامه داد: هیچ تخلفی در حوزه اصناف پذیرفته نیست چراکه به اهداف جذب گردشگر و اقتصاد گردشگری در این شهرستان خدشه وارد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در خصوص میزان سهمیه آرد نیز گفت: با ستاد تنظیم بازار کشور طی مکاتبه‌ای افزایش حداقل دو برابری سهمیه آرد گیلان با توجه به بحث گردش پذیری درخواست شده است و برای توزیع مناسب آرد در استان نیز با توجه به ضعف تعاونی روستایی پیشنهاد دادیم که شرکت دولتی حمل و نقل آبادان با ناوگان و امکانات مناسبی که در اختیار دارد این وظیفه را برعهده بگیرد تا وضعیت بهبود یابد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تنظیم بازار حمل و نقل سازمان صنعت معدن و تجارت گردشگری سهمیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مدیر صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: هم اکنون بیش از ۱۳ هزار واحد صنفی در شهرستان تربت حیدریه فعال هستند.   محمدرضا ملکی روز سه‌شنبه افزود: امید است بتوان در آینده‌ای نزدیک واحدهای تجاری برای فعالیت تخصصی اصناف ایجاد کرد که دارای دسترسی آسانی هم برای مردم باشند.   وی ادامه داد: اجاره نشینی اصناف موجب می‌شود هر ساله هزینه‌ها افزایش یابد و این فعالان با مشکل در پرداخت هزینه اجاره بها رو به رو می‌شوند.   مدیر صنعت معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: انتقال واحدهای کارگاهی هم به شهرک های صنفی یا مجتمع های صنفی نیازی است که باید به آن پاسخ داد.   ملکی افزود: اگر بتوان مجتمع ها و شهرک های صنفی دارای دسترسی آسان هم برای این منظور ایجاد کرد اقدام بزرگی در راستای کمک به بهبود خدمات و محیط شهری انجام گرفته که مردم آثار آن را در مبلمان شهری و ساماندهی فعالان این حوزه مشاهده خواهند کرد.   وی ادامه داد: یکی دیگر از نیازهای شهرستان تربت حیدریه ایجاد سایت یا مجموعه نمایشگاهی دائمی است که این می‌تواند برای ساکنان ۱۲ شهرستان اطراف تربت حیدریه نیز مفید باشد.   مدیر صنعت معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: افزون بر ۱۳ هزار واحد صنفی فعال این شهرستان براساس نوع فعالیت شان شامل توزیعی، خدماتی، فنی و خدمات فنی تقسیم بندی می شوند که در قالب ۴۲ اتحادیه صنفی و یک اتاق اصناف مشغول به فعالیت هستند.   ملکی افزود: ۲۳ انتخابات صنفی هم طی سال گذشته برگزار شد و تلاش می‌شود در سال جاری هم هفت انتخابات برگزار شود.   مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود