Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@11:49:53 GMT

رسمی؛ علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۰۱۰

رسمی؛ علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت شد

بازگشت دوباره نظرمحمدی به سپیدرود.

طرفداری- کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت طی حکمی، علی نظرمحمدی را به‌عنوان سرمربی این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل 98-99 منصوب کرد.

به گزارش فارس، نظرمحمدی پیش‌ازاین در رقابت‌های لیگ دسته دوم و دسته اول به‌عنوان سرمربی در سپیدرود رشت حضورداشته است، وی در رقابت‌های لیگ دسته دوم فصل 94-95 موفق به صعود به مرحله دوم مسابقات شده و در این مرحله با نخستین شکست در مرحله پایانی مسابقات به دلیل اختلاف‌نظر با پورمحسن مدیرعامل وقت باشگاه، از سپیدرود کنار گذاشته شد، فرشاد پیوس جایگزین نظرمحمدی شده و سپیدرود با سرمربیگری آقای گل اسبق فوتبال ایران به لیگ دسته اول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرمحمدی بار دیگر در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل 95-96 به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت منصوب‌شده و در پایان فصل به همراه تیم نیم‌قرنی گیلان زمین با کسب 61 امتیاز به‌عنوان تیم دوم لیگ به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد، نظرمحمدی در رقابت‌های لیگ برتر فصل 96-97 نیز با سپیدرود رشت استارت زده و پس از کسب نتایج ضعیف توسط کیومرث بیات مالک وقت باشگاه سپیدرود از تیم کنار گذاشته شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت‌های لیگ برتر فصل 97-98 با کسب 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و پس از دو فصل حضور در بالاترین سطح فوتبال کشورمان به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد، این تیم به دلیل نامه انصراف بیات با بحران مالکیتی روبه‌رو بوده و دو گزینه بومی خواهان خرید این باشگاه هستند، گزینه‌هایی که برای خرید سپیدرود نیاز به جلب رضایت علی کریمی مالک اسبق این باشگاه دارند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ ایران‌نژاد گفت: بر اثر حادثه‌ای در ساعت ۱۸:۴۵ روز چهارشنبه و بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن هفت نفر از اعضای یک خانواده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فرهنگ خسروانی فرمهین منتقل شدند.

او ضمن درخواست از هموطنان عزیز جهت بررسی مجدد مسیر خروجی دود وسایل گرمایشی، افزود: یکی از عوامل ایجاد مسمومیت با مونواکسیدکربن، احتراق ناقص وسایل گرمایشی همچون بخاری و یا نقص در مسیر خروجی گاز ناشی از احتراق این وسائل است.

ایران نژاد گفت: فقدان تهویه کافی در فضای محل نصب این وسائل، وجود موانع در مسیر لوله خروج دود و گاز ناشی از احتراق و یا استفاده از دودکش‌های غیر استاندارد با طول نامناسب و یا لوله‌های آکاردئونی و علی‌الخصوص استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد و مواردی نظیر لانه گزینی پرندگان در مسیر لوله خروجی دود وسایل گرمایشی، عوامل اصلی ایجاد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن هستند.

دیگر خبرها

  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند