Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله غلامپور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای ساماندهی به امر حمل و نقل دانش آموزان مدارس، سامانه پایش دانش آموزی (سپند) با همکاری وزارتخانه های کشور، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی در سال ۹۷ تهیه و طراحی شده است.

وی اظهار داشت: بنا به ابلاغیه وزارت کشور تمامی کاربران در امر حمل و نقل دانش آموزی اعم از شهرداری، آموزش و پرورش، شرکت های حمل و نقل درون شهری، مدارس، رانندگان و اولیای دانش آموزان متقاضی سرویس، باید در این سامانه ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از مزایای این سامانه را افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان، ایجاد حس آسودگی خاطر والدین با رصد زمان و مسیر رفت و برگشت فرزند خود در اپلیکیشن سپند، هویت سازی و متمایز کردن رانندگان سرویس مدارس از سایر رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، سهولت در ثبت درخواست سرویس مدرسه توسط مدارس و اولیا و تخصیص سرویس عنوان کرد.

وی گفت: اپلیکیشن این سامانه در سایت بازار موجود و قابل نصب است و همچنین از طریق آدرس www.irtusepand.ir کاربران می توانند اقدام به ثبت نام و از سامانه استفاده کنند.

غلامپور یادآور شد: سال تحصیلی گذشته ۱۱۵ راننده مجوز سرویس مدارس از سوی سازمان دریافت کرده و فعالیت داشتند.

۹۸۹۳* ۶۰۵۴
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور شهرداری بیرجند حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 

مهران باهری رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با قدردانی از خدمات ارزنده فرهنگیان، ارتقای سواد رسانه‌ای دانش آموزان، به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی از سوی دانش آموزان، شناخت توانمندی‌های دانش آموزان و ایجاد ارتباط موثر و اثربخش بین اولیا و دانش آموزان با معلم، مدرسه و مسئولان را از مهمترین اهداف راه اندازی پویش عطر اردیبهشت برشمرد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان استان کرمان در تمام دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی می‌توانند در پویش عطر اردیبهشت شرکت کنند.

باهری افزود: دانش آموزان می‌توانند مراتب سپاس خود را  از معلمان در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه‌ای در قالب (word) به پیام رسان شاد به شماره ۰۹۱۳۹۵۷۲۷۴۱ تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری ارسال کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس به ۳۰ اثر برتر پویش استانی دانش آموزی عطر اردیبهشت ۳ خبر داد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان