Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@05:49:02 GMT

روند قیمت طلا افزایشی است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۱۱۶

روند قیمت طلا افزایشی است

تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که هدف بعدی اونس جهانی طلا ۱۵۳۰ دلار خواهد بود.

به گزارش ایمنا به نقل از کیتکو نیوز، تحلیل تکنیکال کارشناسان اقتصادی حاکی است که قیمت جهانی هر اونس طلا می تواند تا سطح مقاومتی ۱۵۳۰ دلاری افزایش پیدا کند.

بر اساس این گزارش در شرایطی که قیمت طلا طی روزهای اخیر با رشد فزاینده ای روبرو شده و به بالاترین سطح خود در  سال اخیر رسیده است، تحلیل تکنیکال نشان می دهد که روند صعودی قیمت طلا در بلندمدت نیز ادامه خواهد یافت و توقفگاه بعدی اونس طلا ۱۵۳۰ دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیل حاکی است که قیمت طلا می تواند تا پایان امسال یا احتمالا اواخر تابستان به این هدف قیمتی دست پیدا کند.

منبع: سایت طلا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اونس جهاني طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟