Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر گفت: چهار نفر اتباع بیگانه که قصد قاچاق پرندگان شکاری را داشته پس از دستگیری در بهمن ماه ۹۷ طی صدور رأی دادگاه در بوشهر محکوم به حبس و جزای نقدی شده و شناور جابه جا کننده پرندگان مذکور نیز توقیف شد.

به گزارش ایسنا، فرهاد قلی نژاد در جمع خبرنگاران گفت: پس از دستگیری چهار نفر از قاچاقچیان پرندگان شکاری در خلیج فارس در بهمن ماه سال گذشته توسط منطقه دوم ندسا، متهمان به حبس و جزای نقدی محکوم و شناور جا به جا کننده نیز به حکم دادگاه متوقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: پرندگان شکاری مذکور توسط قاچاقچیان در خلیج فارس در حرکت بوده که به موقع دستگیر و با پیگیری جدی، متهمین که از اتباع بیگانه بودند محکوم شدند زیرا جابه جایی پرندگان مذکور فاقد مجوز لازم از کنوانسیون تجارت بین المللی گونه‌های جانوری و گیاهی بوده است.

گفتنی است پرندگان شکاری از جمله گونه‌های جانوری حمایت شده و ارزشمندی هستند که هر گونه زنده گیری و جابه جایی، و همچنین ورود و خروج گونه‌های مذکور ممنوع است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق پرندگان در بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی