Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، کیانوش احمدی کارگردان نمایش «پیکار کنار پل» در مورد اجرای این نمایش گفت: سال گذشته این نمایش را برای شرکت در جشنواره سراسری «تئاتر ایثار» آماده می‌کردیم که متأسفانه به آن جشنواره نرسید و ما البته از بخش‌هایی از اجرای نمایش فیلمبرداری کرده بودیم که آن را به مسئولان هنر‌های نمایشی حوزه هنری ارائه کردیم و از سوی او موافقت شد که ما با اجرای این نمایش از ۱۱ تیر در خدمت علاقه‌مندان به هنر‌های نمایشی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه علی میرزاعمادی نگارش این نمایش را در ژانر دفاع مقدس به عهده داشته است، افزود: این نمایش روایتگر تلاش سه رزمنده ایرانی در جریان انفجار یک پل مواصلاتی است که اگر آن‌ها موفق به انهدام آن نشوند، تانک‌های عراقی پیشروی کرده و پالایشگاه و منطقه را به اشغال خود درمی‌آورند.
احمدی تصریح کرد: سرآخر آن‌ها یک سرباز عراقی را به اسارت گرفته و یکی از آن سه رزمنده که فرمانده دو رزمنده دیگر است با پوشیدن لباس اسیر عراقی، کوله بمب را به بالای پل می‌رساند.
این کارگردان تئاتر اعلام کرد: برای اجرای این نمایش ما نیاز به سالن بزرگتری داشتیم که البته همزمان گویا تماشاخانه مهر حوزه هنری برای اجرای یک نمایش دیگر در نظر گرفته شده است، با این حال، چون فضای نمایش ما رئالیستی است، ترجیح ما این بود که در سالنی همچون تماشاخانه ماه که ارتباط تنگاتنگی با مخاطب می‌توانیم برقرار کنیم، نمایش را اجرا کنیم.
نمایش «پیکار کنار پل» از ۱۱ تا ۲۸ تیرماه سال جاری هر روز ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه ماه به روی صحنه خواهد رفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سامانه‌های پهپادی از جمله پهپادهای انتحاری ارتش صبح امروز (چهار شنبه ۲۹ فروردین ماه) در مراسم رژه روز ارتش از مقابل جایگاه عبور کردند.

سامانه‌های پهپادی به نمایش گذاشته شده در این مراسم در حوزه‌های شناسایی، رزمی، انتحاری، پدافندی و… قابلیت اجرای عملیات دارند.

همچنین در این مراسم سامانه‌های پهپادی که به طور شبکه‌محور قابلیت اجرای عملیات جمعی دارند نیز به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 845100 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • به نمایش گذاشته شدن پهپادهای انتحاری ارتش
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش
  • پهپادهای انتحاری ارتش به نمایش گذاشته شد