Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:34:56 GMT

بوستان کوهستان گلدشت نجف آباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۲۲۶

بوستان کوهستان گلدشت نجف آباد افتتاح شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان دراین مراسم گفت: نظام جمهوری اسلامی و شوراهای اسلامی برپایه مشارکت مردم شکل گرفته است و حضور مردم درهمه زمینه ها باعث موفقیت می شود.
حیدر قاسمی افزود: اگر کاری بدون مشارکت مردم باشد به نتیجه نخواهد رسید وما باید درحوزه حقوق شهروندی به نیازهای جامعه و حقوق مردم توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار گلدشت نیز گفت: بوستان کوهستان در زمینی به مساحت ۲۸ هکتار درشمال شهر گلدشت با کاربری های متنوع برای رفاه حال شهروندان احداث شده است.

مهدی غلامی افزود: دربوستان کوهستان شهر گلدشت فضاهای مختلف با کاربری های متنوع برای گروه های سنی مختلف از جمله پل معلق، دریاچه چند منظوره باقابلیت قایق سواری، مجموعه ورزشی روباز (فوتسال، تنیس، والیبال وبسکتبال) سایت دوچرخه سواری خانوادگی، سایت ورزش همگانی، مجموعه کارتینگ وسایت موتور های چهار چرخ طراحی و اجرا شده است.

غلامی اضافه کرد: فضای سبز و پوشش گیاهی این پارک باتوجه به کمبود آب وخشکسالی متناسب باشرایط اقلیمی منطقه ایجاد شده است.

شهرگلدشت با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری شرق نجف آباد و ۲۵ کیلومتری غرب اصفهان و دربخش مرکزی نجف آباد قرارگرفته است.

شهرستان نجف آباد با ۳۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.

غ / ‏‬ک ۶۰۲۲ / ‏‬ت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارک ها عمرانی نجف آباد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی ساعت ۱۵:۴۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی گفت: این حادثه در شهرک صنعتی محمودآباد خیابان ۶ گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این آتش سوزی در انبار یک هزار و ۲۰۰ متری حاوی ضایعات پلاستیک و پلی اتیلن اتفاق افتاده است تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ۴ ایستگاه ۲۲، ۱۰،۲۶ و ۱۶، آتش نشانی شاهین شهر و اطفاییه پالایشگاه برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی گفت: عملیات اطفا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6079103

دیگر خبرها

  • پونه زار آبشاری سرچشمه گرفته از دل زاگرس
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • معجزه عجیبی که در کوهستان‌های استان فارس اتفاق افتاد
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • ماجرای کودک دوساله تنها در کوهستان چه بود؟
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد