Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@20:26:03 GMT

چرا نباید در وعده صبحانه نان و پنیر بخوریم؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۲۸۵

چرا نباید در وعده صبحانه نان و پنیر بخوریم؟

در فصول سرد بهتر است صبح‌ها وعده غذایی‌مان را با یک مایع آبکی گرم و انرژی‌بخش مثل چای یا شیر به همراه عسل یا زنجبیل یا دارچین شروع کنیم. سپس به‌تدریج می‌توانیم غذا‌های ترکیبی را اضافه کنیم، به این ترتیب که ابتدا مواد غذایی کم‌چرب و سپس خوراکی‌های پرچرب را مصرف کنیم تا پذیرش معده به مرور بیشتر شود.

در فصول سرد بهتر است صبح‌ها وعده غذایی‌مان را با یک مایع آبکی گرم و انرژی‌بخش مثل چای یا شیر به همراه عسل یا زنجبیل یا دارچین شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سپس به‌تدریج می‌توانیم غذا‌های ترکیبی را اضافه کنیم، به این ترتیب که ابتدا مواد غذایی کم‌چرب و سپس خوراکی‌های پرچرب را مصرف کنیم تا پذیرش معده به مرور بیشتر شود.

خوردن پنیر هنگام صبح چندان توصیه نمی‌شود بلکه بهتر است شب‌ها همراه گردو یا آویشن در وعده شام میل شود.

همچنین در وعده صبح توصیه می‌شود از قند‌های ساده و مواد انرژی‌دهنده به مغز استفاده شود. برای مثال عسل یا خرما از آنجایی که گرم هستند انرژی بدن را بالا می‌برند و ما را برای فعالیت روزانه آماده می‌کنند.   بهداشت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: صبحانه خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحا مواد غذایی فاسد در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس مرکز بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آباده گفت: بازرسان بهداشت محیط و کارشناسان شبکه بهداشت مراکز شهری و روستایی این شهرستان ، بیش از چهار تن مواد غذایی، اقلام خوراکی فاسد و لوازم آرایشی، بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز  را از مراکز جمع آوری و در سایت دفن زباله معدوم کردند.
کرم نژاد افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه مواد غذایی تاریخ گذشته یا غیر مجاز، موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برخورد شود.
پژمان حیدری مسئول واحد بهداشت محیط همچنین بیان کرد: کارشناسان بهداشت محیط به صورت شبانه روزی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و  صنوف عرضه کننده مواد بهداشتی و آرایشی نظارت دارند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رژیم‌های سم‌زدایی از بدن؛ دروغ یا واقعیت؟
  • غذا‌های مفیدی که بدن هر بیماری را تقویت می‌کند
  • مواد غذایی‌ای که به کاهش التهاب معده کمک می‌کنند
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • ویژگی رژیم غذایی سالم چیست؟
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • خطر سرطان برای کسانی‌که ته دیگ دوست دارند