Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:15:36 GMT

سیف الهی شاگرد جواد نکونام شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۳۳۸

سیف الهی شاگرد جواد نکونام شد

تیم فولاد خوزستان در ادامه روند جذب بازیکن، یک هافبک - مهاجم جذب کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت باشگاه فولاد، روح الله سیف اللهی بازیکن خوش تکنیک فوتبال کشورمان که سابقه بازی در پرسپولیس، داماش، سیاه جامگان، استقلال خوزستان و پارس جنوبی را دارد با قراردادی به مدت یک فصل به جمع فولادمردان خوزستانی پیوست تا لیگ نوزدهم را با پیراهن این تیم و زیر نظر جواد نکونام دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است؛ در فصل گذشته سیف الهی به عنوان یک وینگر تکنیکی و سرعتی هروقت در ترکیب پارس جنوبی قرار گرفت، عملکرد خوبی ارائه کرد و در موفقیت های این تیم نقش قابل توجهی داشت. این بازیکن همچنین از دید برنامه نود در تیم منتخب نیم فصل اول لیگ برتر هم قرار گرفته بود.

 

 

روح الله سیف‌الهی نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به تصویب یک‌هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر از محل منابع صنایع پتروشیمی گفت: تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان این اعتبار برای طرح‌های عمرانی این استان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سخاوت اسدی صبح امروز در نشست مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با استاندار بوشهر یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توجه به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در شرکت‌ها و صنایع پارس جنوبی دانست و اظهار داشت: سال گذشته با تلاش ویژه 2 هزار و 400 نفر در صنایع پارس جنوبی استخدام شدند این تعداد به غیر از نیروهای کارگری است.

وی به جذب 858 نفر جوانان بومی استان بوشهر برای اشتغال در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: در این طرح تاکنون 322 نفر جذب شده‌اند و 536 نفر دیگر نیز با برگزاری آزمون استخدامی جذب امسال خواهند شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعداد نیروهای این منطقه ویژه در زمینه استخدامی را 59 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: 41.8 درصد این نیروها، بومی استان بوشهر هستند که با برنامه‌ریزی انجام شده زمینه تحقق 50 درصدی جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی فراهم می‌شود.

اسدی یکی از تعهدات وزارت نفت در محیط‌های پیرامونی صنایع را تخصیص اعتبارات در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: یکی از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور تصویب یک‌هزار میلیارد تومان از محل منابع صنایع پتروشیمی پارس جنوبی برای اجرا طرح‌ها عمرانی است که تاکنون 60 درصد آن تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: در مجموع تاکنون 600 میلیارد تومان اعتبار یاد شده برای طرح‌های عمرانی این استان پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصویب 12 میلیارد تومان برای حوزه ورزش و جوانان استان بوشهر را از دیگر طرح‌ها دانست و گفت: اعتباراتی نیز برای طرح‌های آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌ها مصوب و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر