Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مورد سفر خود به لوزان سوئیس و دیدار با مسئولان کشورهای دیگر گفت: تقریبا همه کشور ها در لوزان سوییس دفتر دارند و از ارتباطات ها برای حل مسائل خود استفاده می کنند اما ما از این موضوع غافل هستیم. گفته شد500 میلیون دلار به کشورها کمک شده و ما سهمی نداشتیم چون کاری در بخش بین الملل کاری نکرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ضعیف ترین کرسی را ما داریم.


اخبار ورزشی- صالحی امیری در مورد دیدار با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی اظهار داشت: لالوویچ قبلا موضع تندی راجع به ایران داشت. بیشترین ایجاد چالش با فدراسیون های جهانی از داخل است.
من سه دیدار با لالوویچ داشتم و او گفت من برای دفاع از کشتی ایران شدید ترین انتقادها را تحمل کرده است. او گفت تلاش می کند ما با رژیم صهونیستی نخوریم و مشکلی وجود ندارد در مورد انتخابات هم گفت فقط نظارت کنید و به ما اعتماد دارد و مشکلی در مورد انتخابات نمی بیند و فقط انتخابات از طریق مجمع باشد. او متعقد بود کشتی جهان بدون کشتی ایران امکان پذیر نیست.

وی افزود: ما هم گفتیم انتخابات فدراسیون دموکراتیک و توسط مجمع برگزار می شود اما ساختار بومی داریم و باید صلاحیت کاندیداها توسط مراجع ذی ربط تایید شود. سعی می کنیم در طول سه هفته آینده انتخابات فدراسیون کشتی برگزار شود. ما از او میزبانی رویدادی خواستیم که پاسخ داد هر رویدادی را بخواهیم به ما می دهد و به ایران هم دعوتش کردیم که موافقت کرد. الان با لالوویچ رفیق شده ایم و مشکلی نیست مگر اینکه کسی از داخل سمپاشی کند. اگر ما ورود نمی کردیم در کشتی و جودو تعلیق می شدیم. اما الان فضا آرام است.

رییس کمیته ملی المپیک در مورد دیدار با رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی و تکواندو گفت: در دیدار با رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی، او را به ایران دعوت کردیم همچنین میزبانی خواستیم که قبول کرد.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو هم در مورد ویزا ندادن به نماینده ایران خاطرنشان کرد: کتبا از میزبان تعهد گرفتیم هیچ گونه محدودیتی برای ویزا ورزشکاران در مسابقات بعدی ایجاد نشود و کمیته فنی را برای حل مشکل ورزشکار ایران مامور کرده ایم که راه حلی را شناسایی کند. همچنین ملاقاتی با جلود دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری داشتیم که در مورد سهراب مرادی ابراز نگرانی کرد و گفت سهراب مرادی نماد طلایی ما است و حاضریم هزینه هایش را پرداخت کنیم و او حتما باید به المپیک باید برسد.

صالحی امیری در پایان گفت: روزی که به کمیته آمدم به من گفتند تعلیق ها به زودی شروع می شود اما این اتفاق رخ نداد. در دیداری هم که با مسئولان فدراسیونهای جهانی در لوزان سوییس داشتم هیچ کدام مسئله رژیم صهونیستی را مطرح نکردند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوئیس کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی گفت : سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت : خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد ، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد : این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت : ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند

مازیار ناظمی گفت : برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6086675

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو