Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:58:47 GMT

فرایند طولانی صدور بیمه خبرنگاران کوتاه شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۳۶۲

فرایند طولانی صدور بیمه خبرنگاران کوتاه شود

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین گفت: فرایند ثبت نام،بررسی و تایید درخواست متقاضیان استفاده از بیمه خبرنگاران بسیار طولانی است و باید برای کوتاه سازی آن اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هادی درزی رامندی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان قزوین افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها آسیب شناسی حوزه رسانه‌ای استان و بیان دغدغه های فعالان رسانه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خبرنگاران که وظیفه انعکاس مشکلات جامعه را بر دوش می کشند، خود نیز همواره دارای مطالباتی هستند که خانه مطبوعات باید در انعکاس این مشکلات اقدام کند.

درزی رامندی به تعریف نشدن منابع مالی برای خانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: با اینکه در یک سال گذشته خانه مطبوعات هیچ بودجه ای در اختیار نداشت، اما این موضوع هیچ وقفه ای در برنامه های خانه ایجاد نکرد و اعضای خانه مطبوعات تلاش کردند تا برای خدمت رسانی به اصحاب رسانه پیشگام باشند.

وی همچنین گفت: با پیگیری اعضای خانه مطبوعات قرار است که رقم پیشنهادی استاندار قزوین برای هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان قزوین در سال ۹۷ که تاکنون واریز نشده بود، به حساب خانه مطبوعات پرداخت شود.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین با اشاره به برنامه های فرهنگی و ورزشی اجرا شده برای خبرنگاران تشریح کرد: برپایی مسابقات ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۶ رشته ورزشی و برگزاری دوره های آموزشی، تفریحی و رفاهی از دیگر اقدامات خانه مطبوعات برای اصحاب رسانه بوده است.

درزی رامندی به پیگیری مایحتاج ضروری خبرنگاران و کالاهای اساسی پرداخت و گفت: یکی از درخواست‌های مهم خبرنگاران تامین مایحتاج ضروری زندگی مانند تهیه گوشت قرمز بود که قول‌های مساعدی از سوی مسئولان داده شده تا بتوانیم در قالب سبد کالا به این درخواست فعالان رسانه استان جامعه عمل بپوشانیم.

مدیر مسئول دو هفته نامه رویداد قزوین در مورد تاخیر در بیمه برخی خبرنگاران نیز توضیح داد: متاسفانه طولانی شدن روند اداری برای صدور بیمه خبرنگاران فضا را به سمت بروکراسی (کاغذ بازی) سوق داده و ما نیز از مسئولان مربوطه انتقاد داریم که چرا پس از سالها قول مساعد هنوز برخی خبرنگاران با چندین سال سابقه از داشتن بیمه محروم هستند؟

وی به راه اندازی کمیته عکاسان در استان اشاره کرد و گفت: اعضای خانه مطبوعات حامی عکاسان خبری هستند اما به لحاظ کار تخصصی از پیشکسوتان و فعالان این عرصه می‌خواهیم پا به عرصه میدان گذاشته و در راستای ارتقای جایگاه عکاسان خبری استان اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین بازی پیروزی انقلاب اسلامی جامعه دوره های آموزشی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟