Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی در واکنش به اتفاقات اخیر محله تهرانپارس و بی‌عفتی و هنجارشکنی عده‌ای جوان که حالت طبیعی نداشتند و اهانت این افراد به پلیس نیروی انتظامی، هشتگ‌های #جیغ_سلاح_مجرم، #پلیس_مقتدر و #شهر_امن را در شبکه‌های اجتماعی داغ کردند و با حمایت از ماموران نیروی انتظامی خواستار حفظ اقتدار حافظان امنیت کشور و برخورد با هنجارشکنان و جوسازی‌های رسانه‌ای عده‌ای سودجو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر روز شنبه یکم تیر ماه بود که خبری مبنی بر هنجارشکنی چند دختر و پسر در پارک پلیس محله تهرانپارس که با اعتراض شهروندان و تماس آن‌ها با پلیس همراه شده بود، در رسانه‌ها و کانال‌ها منتشر شد و حواشی زیادی را به وجود آورد. ماجرا از این قرار بود که ۵ نفر دختر و پسر که فاقد حرکات طبیعی و همچنین پوشش مناسب بودند، با انجام شوخی‌های سخیف، نامتعارف و به دور از شئونات اخلاقی و عُرف جامعه با یکدیگر، موجب جریحه‌دار شدن شهروندان و به دنبال آن نارضایتی و اعتراض افراد حاضر در پارک شدند.

ماموران ناجا پس از حضور در محل، ابتدا به ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر این افراد، آنان را به رعایت عفت و هنجار‌های اجتماعی دعوت کردند که در مقابل این رفتار مامور پلیس، یکی از این افراد ضمن ایجاد جوسازی شروع به فحاشی نسبت به ماموران کرد که در نتیجه این ماجرا (سه پسر و دو نفر دختر) دستگیر و به کلانتری انتقال داده می‌شوند.

اما مسیح علینژاد روزنامه‌نگار ضدانقلابی که از کارکنان بخش دیپلماسی عمومی سازمان جاسوسی مرکزی آمریکا (سیا) است، با انتشار یک فیلم تقطیع‌شده از این رخداد، باعث ایجاد جنجال رسانه‌ای در شبکه‌های ضدانقلاب علیه نیروی انتظامی شد و حواشی زیادی را به بار آورد.

در ادامه پست‌های کاربران فضای مجازی را در این خصوص مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس واکنش کاربران مسیح علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی بروجرد به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک های شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور یافتند و ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

دستگیری کلاهبردار سکه های تقلبی در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز گفت:در پی مراجعه شهروندان به ماموران پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که متهم به کلاهبرداری معترف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فریب افراد فرصت طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه های قدیمی، باستانی و اشیای قدیمی نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • از آموزش و اقتصاد تا فرهنگ و سبک زندگی با پدیده‌ بلاگری
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان