Web Analytics Made Easy - Statcounter

اما برخلاف این آیین‌نامه روند شناسایی، جذب و توانمندسازی این کودکان به درستی انجام نمی‌شود و طبق گزارش‌ها شاهد این هستیم که این کودکان به نامناسب‌ترین شکل ممکن پذیرش و بعد از مدتی رها می‌شوند. این طرح با انتقاد سازمان‌های مدنی مواجه بوده؛ زیرا شیوه شناسایی این کودکان بیشتر به برخوردهای انتظامی و قضایی شباهت دارد و گاهی همراه با خشونت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارهایی هم به گوش می‌رسد که این کودکان بعد از پذیرش در مراکز بهزیستی و شهرداری، دچار آسیب‌های روانی و گاها جسمی می‌شوند.
به‌نظر می‌رسد این طرح بیشتر از آن که به ریشه کار کودک که فقر و نابرابری‌های اجتماعی است، توجه کند، صرفا به زیباسازی شهر و حذف این کودکان از سطح شهر پرداخته است.

با این تفاسیر طرح ساماندهی کودکان کار را تا چه اندازه تاثیرگذار می‌دانید؟ راهکار شما برای حمایت از این کودکان چیست؟

شما می‌توانید نظرات‌تان را در قالب کامنت زیر همین خبر منتشر کنید.

۴۷۲۳۴

کد خبر 1273875

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کودکان کودکان خیابانی سلامت کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898619

دیگر خبرها

  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید
  • در سفر با کودکان این باید و نبایدها را رعایت کنید | صلح با همسفران کوچک