Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، مهدی مقیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قم شب گذشته، چهارم تیرماه در حاشیه بازدید از هفتمین مرحله جشنواره «محله سلامت» در جمع خبرنگاران بیان کرد: دستگاه‌های اداری و اجرایی استان خدمات متنوعی را در حوزه اجتماعی و فرهنگی به مردم ارائه می‌کنند که بعضاً به دلیل اطلاع‌رسانی نادرست یا عدم وجود پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مناسب خدماتی که به مردم ارائه می‌کنند به خوبی بیان نمی‌شود و مردم از خدمات شهری که شامل حال آنان می‌شود، بی‌اطلاع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت بسیار زیادی از افراد در مناطق محروم به خدمات رفاهی و اجتماعی استان به ویژه در حوزه مددکاری‌های اجتماعی و مشاوره‌ها دسترسی ندارند، لذا قرار بر این شد که مجموعه خدمات دستگاه‌های فرهنگی ـ اجتماعی برای جذب و جلب نظر مخاطبان با فعالیت‌های رفاهی ـ تفریحی همراه شود که این امر تحت عنوان جشنواره «محله سلامتی» برپا شد و بافت محله‌های مختلف خدمات مورد نیاز مردم را به صورت مستقیم در محله‌ها ارائه کنند.

مقیمی با اشاره به این‌که در پنج شب برپایی نمایشگاه برنامه شادیانه‌ای را برای عموم بازدیدکنندگان در نظر گرفتیم، اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه غرفه‌داران با شناسایی مساجد مختلف مؤثر در این محله‌ها، برنامه‌های مشاوره و بیان مسائل مرتبط با آسیب‌های اجتماعی را در قالب کارگاه‌های کوچک در این مساجد برگزار می‌کنند که موجب اطلاع‌رسانی نمایشگاه و بهره‌مندی مردم از آموزش‌های لازم در زمینه آسیب‌های اجتماعی خواهد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در هفتمین مرحله از جشنواره «محله سلامتی» در مدت پنج شب برپایی نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌هایی در راستای کاهش آسیب اجتماعی در 15 مسجد سطح استان اجرا می‌شود، گفت: تا پایان سال 98 ‌شش برنامه «محله سلامتی» با مشارکت دستگاه‌های سطح استان برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا ضمن ارائه خدمات به مردم، فضای مفرح و جذابی را برای آنان فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قم یادآور شد: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه «محله سلامتی» از پنجم تیرماه کار خود را آغاز کرده تا پایان روز یکشنبه، نهم تیرماه ادامه دارد، غرفه‌های این نمایشگاه متشکل از سه بخش دستگاه‌های اداری ـ اجرایی، سمن‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مجموعه مشاغل خانگی است که محصولات زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم اعتیاد به مواد مخدر کاهش آسیب های اجتماعی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگر در کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد گفت: تأمین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده‌ای در راستای ادامه کار و تولید انجام داده است.
به گفته وی بخشودگی جرائم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان و تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه‌های مدیون استان بخشی از اقدامات تأمین اجتماعی انجام شده در راستای امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است.
منوچهر گودرزی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه‌ای آنها انجام شد غیرحضوری کردن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است.
گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره می‌برند.
 در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه کارخانه شیر لرستان قدر دانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی