Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام به جذب هافبک لیون، تانگوی اندومبله، نزدیک شده و قصد دارد او را با مبلغی که رکورد نقل و انتقالات باشگاه را خواهد شکست به لندن منتقل کند.

به گزارش "ورزش سه"، تلگراف مدعی شد باشگاه تاتنهام به جذب تانگوی اندومبله، هافبک باشگاه فرانسوی لیون نزدیک شده و قصد دارد او را با قراردادی 55 میلیون پوندی به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادی که در صورت امضا، رکورد نقل و انتقالات تاریخ تاتنهام را خواهد شکست. رکورد فعلی باشگاه به قرارداد جذب داوینسون سانچس تعلق دارد که دو سال پیش به ارزش 42 میلیون پوند امضا شده است.

 

 

در صورت انجام شدن این انتقال، اندومبله بعد از انتقال لوکاس مورا در ژانویه 2018 اولین بازیکن جدیدالورود به تاتنهام خواهد بود.

 

این برای مائوریسیو پوچتینو خبر بسیار خوبی خواهد بود. چرا که اندومبله یکی از اولویت‌های پوچتینو در فصل نقل و انتقالات بوده و ورود این ستاره 22ساله امیدهای تاتنهام برای حفظ سرمربی آرژانتینی‌اش را افزایش خواهد داد.

 

یوونتوس هم در چند وقت اخیر برای جذب اندومبله تلاش می‌کرد ولی در نهایت به این نتیجه رسید که احتمال پیوستن هافبک فرانسوی به تاتنهام بالا است و در نتیجه به ادعای تلگراف از تلاش برای جذب او صرفنظر کرده است.

 

 

تاتنهام تانگوی اندومبله لیون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تاتنهام لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید باعث شکستن درختان در ملکشاهی شد

دریافت 6 MB کد خبر 6087151

دیگر خبرها

  • (ویدیو) وزش باد شدید باعث شکستن درختان این شهر شد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • وزش باد شدید باعث شکستن درختان در ملکشاهی شد
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!