Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

فرمانده سپاه ثار الله خارگ در دیدار با رئیس دادگاه انقلاب اسلامی جزیره خارگ اظهار داشت: قوه قضاییه یکی از قوایی است که دارای استقلال است به همین دلیل عدالت و امنیتی که مورد انتظار است در این جزیره اتفاق افتاده است، با توجه به اینکه قضاوت کار دشواری می باشد، الحمدلله قضات ما به خوبی از پس این امر بر آمده اندو از اینکه مردم میدانند در دستگاه قضا حقشان پایمال نمیشود یک رضایتمندی خوبی در جزیره بعمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیاتی گفت: دشمنان ما در همه عرصه های نظامی با قدرت ابراز وجود کرده اند ولی کاری از پیش نبرده اند  و این را مدیون مدیریت خوب و عالمانه رهبری و مدیران انقلابی هستیم، الحمدولله با رویکردی که قوه قضاییه دارد قطعا عرصه به افرادی که قصد ایجاد ناامنی را دارند تنگ خواهد شد.

سرهنگ حیاتی افزودند: دکتر بهشتی یک نظام حقوقی بسیار خوب را پای ریزی کردند و عدالت را مدیون این نهاد هستیم،انقلاب ما به دنبال مدیرانی هست که مردم را دلگرم کنند.

قاضی حاجب در پایان افزودند: اینکه جرم و جنایت در جزیره خارگ خیلی کم وجود دارد به دلیل وجود بسیج در کنار ماست که باعث دلگرمی ما  می شود و مورد اعتماد مردم هستند که به همین دلیل توانسته ایم  امنیت جزیره را برقرار کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد

 جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در جلسه کمیته مدیریت بحران که با حضور اعضای کمیته و مدیران ادارات تابعه برگزار شد، گفت: تمامی مدیران امور آبفا، ضمن بازدید از تأسیسات آبرسانی تحت پوشش، هرگونه نقص فنی یا اختلال در عملکرد تأسیسات ناشی از شرایط جوی حاکم در منطقه خود را گزارش کنند و برای رفع آن اقدامات لازم در اسرع وقت به عمل آورند. 

 او افزود: براساس اعلام مدیران آب و فاضلاب شهرستانها تامین و توزیع آب در شهرهای استان از وضعیت پایداری برخوردار است. 

علمدار از آماده باش نیروهای  عملیاتی  حوزه بهره برداری آب و فاضلاب تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و بر ثبت گزارش حوادث و رویداد های منجر به ایجاد شرایط اضطراری و بحران در سامانه ی سحاب تاکید کرد.  

او به مدیریت بهینه مصرف آب اشاره کرد و از تمامی عوامل اجرایی آبفای استان خواست پس از بارندگی ، از مناطق و  تأسیسات تحت پوشش بازدید به عمل آید و گزارش هر گونه آسیب یا خسارت به تاسیسات و اماکن را همراه با برآورد اولیه خسارت با فوریت به دفتر مدیریت بحران ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • هم فکری و مشارکت مردم خارگ در حوزه عملیات عمومی افزایش می‌یابد
  • تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه برگزار می‌شود
  • تکریم روزه‌داران ماه رمضان در ناژوان با افطاری ساده
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر