Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@07:55:54 GMT

برگزاری شورای مدیران سپاه ناحیه شاهرود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۴۸۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دومین جلسه شورای مدیران سپاه ناحیه شاهرود در سال ۱۳۹۸ با محوریت برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان در سالن جلسات شهدای مدافع حرم این نهاد با حضور فرماندهی و جانشین و مسئول نمایندگی، ولی فقیه و فرماندهان حوزه‌ها و اقشار و معاونت‌های سپاه برگزار شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی در ابتدای این نشست با گرامیداشت هفته قوه قضاییه با اشاره به احادیثی از امام صادق بر اهمیت عدالت در جامعه تاکید کرد و بر ترویج این مهم در همه اجزای جامعه و بویژه در سپاه و بسیج تصریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار جواد عبیری در ادامه با تاکید بر همراهی همه ادارات و ارگان‌های شهرستان در اجلاسیه شهدا بر حضور و توان مضاعف کارکنان سپاه و بسیجیان در اجرای این رویداد فرهنگی تاکید کرد و از همه خواست در این راستا تلاش کنند.
سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه ناحیه و مسئول پیگیری دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان نیز با اشاره به برگزاری این اجلاسیه با محوریت عملیات مرصاد و به مدت پنج روز در منطقه وادی السلام به تشریح این اجلاسیه پرداخت و کمیته‌های ۱۲ گانه اجلاسیه را تشریح و مسئولین آن را معرفی کرد و بر تعامل و همکاری و هماهنگی همه مجموعه سپاه و بسیج در راستای اجرای این اجلاسیه تاکید کرد.
لازم به ذکر است دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود از ۵ تا ۱۰ مرداد ماه همزمان با سالگرد عملیات مرصاد در شهرستان شاهرود و با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و جنایات منافقین با محتوای نماشی هنرمندان شاهرودی در قالب برپایی نمایشگاه و اجرای نمایش برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود سپاه ناحیه شاهرود اجلاسیه شهدا شاهرود عملیات مرصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است

علیرضا میری بنجار  بیان کرد: بارندگی‌های هفته پیش که در اقصی‌نقاط جنوب سیستان و بلوچستان بارید، بر اساس گفته‌های ریش‌سفیدان و مردم مهرستان هم در این شهرستان و هم در جنوب استان، بی‌سابقه بودند.
 
وی افزود: این بارندگی‌ها در جای‌جای سطح شهرستان به‌صورت هم‌زمان بارید که علی‌رغم خیروبرکت و سیراب‌کردن سفره‌های زیر زمینی و ذخایر آب برای تابستان، خسارات زیادی به کشاورزان، خانه‌های مردم و خصوصاً در سطح روستاها وارد کردند.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: بر اساس هشدارهای هواشناسی و جلسه ستاد بحران شهرستان، در کنار دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به‌صورت آماده‌باش درصد برای جلوگیری از هرگونه حادثه برای کمک به مردم شریف مهرستان در آمدیم.
 
میری بنجار اضافه کرد: از اولین روز ورود سامانه در شهرستان، به فرماندهان پایگاه‌ها در همه اقشار از [عشایری، محلات، اصناف، فرهنگیان، دانش‌آموزی، جامعه زنان، و...] اعلام آماده‌باش داده شد که در اقصی‌نقاط مهرستان وضعیت بارندگی را رصد کرده و به کمک مردم بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: در روستای کوران تعدادی از خانه‌های مردم درگیر سیل بودند که همکاران و گروهای جهادی برای کمک به محل اعزام و ضمن کمک‌رسانی، برآورد خسارت شدند و همچنین به فرماندهان پایگاه ابلاغ گردید که خانه‌های خسارت‌دیده ناشی از بارندگی‌ها مردم را جمع‌بندی و جهت کمک‌رسانی از مبادی ذی‌ربط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی گزارش نمایند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه دوشادوش دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری مردم شریف مهرستان همیشه آماده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک