Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا صبح امروز در حاشیه نشست خبری که در مرکز فرماندهی پلیس راهور برگزار شد، اظهار کرد: برابر قانون خودروهایی که بالای یک میلیون جریمه دارند باید توقیف شوند و در حال حاضر بیش از ۸۱ هزار خودرو در پارکینگ ها به دلیل جریمه بالای یک میلیون تومان توقیف هستند و ۷۲ هزار و ۴۸۶ موتورسیکلت توقیف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این وسایل از یک میلیون تومان تا ۱۴ میلیون تومان جریمه دارند.

سردار هادیان فر تصریح کرد: یک بار، بارِ جریمه است و یک بار هزینه پارک ها است و بعضاً مبلغ جریمه و پارکینگ از قیمت خودرو بالاتر است.

وی گفت: در گزارش میدانی که از این پارکینگ‌ها داشتم دیدم بیشتر این وسایل نقلیه، وسیله نقلیه ضعیف جامعه و وسیله نقلیه‌ای است که منبع درآمد خانواده است.

هادیانفر تصریح کرد: طرح پرداخت جریمه‌ای راهنمایی و رانندگی تصویب شده است و خودروها و موتورسیکلت هایی که بخاطر جریمه بالای یک میلیون تومان در پارکینگ ها متوقف هستند، آن هزینه جریمه راهنمایی و رانندگی برایشان تقسیط می‌شود.

وی ادامه داد: البته برای این تقسیط شرایطی از قبیل فاقد شکایت قضایی و عدم رانندگی پرخطر و… دارد.

هادیانفر گفت: مبلغ جریمه به مدت ۱۲ ماه تقسیط می شود و فرد موظف می‌شود این مبلغ را در ۱۲ ماه بدهد.

رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: البته این خودروها نباید در سن فرسودگی باشد که برای سواری ۲۰ سال، عمومی بنزین سوز و دوگانه سوز ۱۲ سال و موتورسیکلت کاربراتوری ۶ سال و… درنظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: این تقسیط جریمه ها از ۱۱ تیرماه اجرا می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو جریمه رانندگی خلافی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود

فرماندار شهرستان تبریز بر اصلاح سریع مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح صبح امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال، باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید و خاطرنشان کرد: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و تأمین روشنایی مسیر از اقداماتی است که باید توسط عوامل مرتبط انجام شود.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودروهای شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)، گفت: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

کد خبر 746504

دیگر خبرها

  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه
  • اپلیکیشن بلو را آپدیت کنید؛ سال نو، نسخه نو