Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس مشاهدات میدانی، بازار خودروهای داخلی امروز هم با کاهش قیمت همراه بود.

به گزارش شریان نیوز، براساس مشاهدات میدانی، بازار خودروهای داخلی امروز هم ( چهارشنبه، ۵ تیر) با کاهش قیمت همراه بود.

  امروز در بازار خودرو ۵ محصول ایران خودرو شامل سمند EF۷ با یک میلیون تومان کاهش به مبلغ ۸۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دنده‌ای (تیپ ۱)
با ۲ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان، هایما اس ۵ توربو با ۸ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۲۷۲ میلیون تومان، هایما اس ۷ توربو (S۷) با ۴ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۲۹۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با ۴ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان، پژو پارس اتوماتیک با ۳ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۱۴۴ میلیون تومان و سمند LX با مبلغ ۸۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.   قیمت برخی محصولات سایپا نیز با کاهش همراه بوده است. سایپا ۱۵۱ با مبلغ ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیبا (تنوع رنگ) با مبلغ ۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، کیا سراتو ۲۰۰۰ - اتوماتیک با مبلغ ۳۰۷ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ (تنوع رنگ) با مبلغ ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، چانگان CS۳۵ با مبلغ ۱۸۳ میلیون تومان و سیتروئن C۳ (گرمکن صندلی) با مبلغ ۳۷۷ میلیون تومان معامله شد.     برای اطلاع از قیمت روز اتومبیل به  صفحه قیمت خودرو باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات قیمت خودرو در روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / خودروی داخلی گران شد

به گزارش پارس نیوز، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه 26 فروردین 1403 نسبت به روز گذشته صعودی گزارش می‌شود. محصولات داخلی بازار غالباً با رشد قیمت همراه بودند، اما خودروهای مونتاژی به نسبت نوسان پایین‌تری را تجربه می‌کنند.

در حال حاضر روند امروز نرخ ارز مشخص نشده، اگرچه با توجه به رشد دوباره دلار از روز گذشته انتظار می‌رفت که قیمت خودرو از صبح امروز صعودی شود.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز رشد ناچیزی دارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی است.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری 8 میلیون تومان گران‌‌تر شده و به 458 میلیون تومان رسیده است.

​شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز تغییری نداشت، اما نسبت به روز گذشته 14 میلیون تومان گران‌تر شده است و با 795 میلیون تومان معامله می‌شود.

   

پژو پارس LX TU5 که قیمت آن با انتشار اخبار هیجانی توقف تولید گران شده بود، رشد 3 میلیون تومانی را تجربه کرد و با 885 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به روز گذشته افت ناچیزی دارند.

جک J4 آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که تغییر قیمت ندارد و با نرخ 905 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

زوتی DL5 کراس‌اوور وارداتی سایپا به شمار می‌رود که 30 میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و 310 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

ام‌وی‌ام X55 Pro اکسلنت کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو نیز 30 میلیون تومان افت قیمت دارند و با یک میلیارد و 420 میلیون تومانمعامله می‌شوند.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به پاسخ شب گذشته ایران به حمله اسرائیل و رشد عجیب نرخ تتر، احتمالاً نرخ ارز نیز از ساعات دیگر رشد خود را آغاز کند. بنابراین در صورت ادامه این وضعیت، احتمالاً قیمت خودرو نیز با شیب بیشتری افزایشی شود.

منبع : تجارت نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۸ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ سورن پلاس ۲۳ میلیون تومان گران شد
  • تغییرات قیمت خودرو در روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / خودروی داخلی گران شد
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۶ فروردین ۱۴۰۳)+جدول